چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
خبر گزاری حوزه

حوزه/ نمایشگاه محصولات گیاهی همزمان با برگزاری مراسم اختتامیه دوره آموزشی کاربرد محصولات گیاهی ویژه خانواده طلاب حوزه علمیه خراسان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، دوره آموزشی «توانمندسازی کار و اشتغال» حوزه علمیه خراسان با محوریت تولید محصولات گیاهی ویژه همسران و دختران طلاب و روحانیون، به کار خود پایان داد.

اختتامیه این دوره با حضور حجت الاسلام کریمی، رئیس اداره معیشت و توانمند‌سازی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، محمدباقر رضایی، رییس انجمن گیاهان دارویی کشور، حجت‌الاسلام حسین حائری، مدیر مرکز خدمات حوزه‌ علمیه خراسان و حسن بخارایی رئیس اتحادیه گیاهان دارویی مشهد برگزار شد.

نمایشگاه دستاوردهای گیاهی

تجلیل و تقدیر از کارآفرینان برتر این دوره و افتتاح نمایشگاه دستاوردهای گیاهی خانواده‌های طلاب از دیگر بخش‌های این برنامه بود.

در این نمایشگاه که در مؤسسه حیات طیبه برپا شده است، 109 محصول گیاهی از جمله؛ عرقیجات و اسانس‌های گیاهی، روغن، شامپو، کرم و داروهای گیاهی به عنوان دستاورد این دوره آموزشی، به نمایش گذاشته است.

در این مراسم مدیر مؤسسه حیات طیبه مشهد اظهار کرد: امروز بیش از هر زمان دیگر از روحانیت نسبت به سایر اقشار مردم توقع کارآفرینی و اشتغال‌زایی می‌ر‌ود در این راستا جمعی از خانواده های طلاب با شرکت در این دوره به احراز شایستگی در جهت اشتغالزایی دست یافتند که جای بسی افتخار برای حوزه علمیه دارد.

مصطفی ولی‌نژاد با بیان اینکه آموزش مرحله اول هر کاری است، تولید محصول و بازاریابی برای فروش گام‌های بعد و مهم‌تری است که خوشبختانه چندتن از شرکت کنندگان طی دوره موفق به فروش محصولات و دستاوردهای خود شدند.

وی خبر داد: کلینیک مشاوره برای خواهران شرکت‌کننده در «دوره آموزشی کاربردی محصولات گیاهی» مستقر در مؤسسه در نظر گرفته شده، تا از راهنمایی‌های لازم جهت تجاری‌سازی که هدف نهایی است، بهره‌مند شوند.

گفتنی است، نخستین دوره آموزشی کاربردی محصولات گیاهی ویژه خانواده های طلاب از سوی مرکز خدمات حوزه علمیه خراسان با همکاری انجمن گیاهان دارویی کشور، مؤسسه حیات طیبه مشهد و اتحادیه گیاهان دارویی مشهد ویژه همسران و دختران طلاب برگزار شد.

313/28

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha