شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام سید رضا موسوی نژاد

معاون تبلیغ حوزه علمیه استان بوشهر، تعداد مدارس امین استان را ۷۸ مدرسه اعلام کرد و گفت: در همه این مدارس یک روحانی مبلغ در کنار دانش آموزان حضور دارد و به تقویت معارف دینی می پردازد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت الاسلام سید رضا موسوی نژاد معاون تبلیغ حوزه علمیه استان بوشهر امروز در نشستی با مدیر و معاونان حوزه علمیه استان، از اعزام مبلغان و مبلغات طرح هجرت در روستاها برای تبلیغ معارف دین خبر داد.

معاون تبلیغ حوزه علمیه استان بوشهر مجموع مبلغان و مبلغات استان را 90 نفر عنوان کرد و افزود: تعداد 43 مبلغ و 47 مبلغه به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم الحرام با حضور در روستاهای استان به امر تبلیغ می پردازند.

وی بیان داشت: مبلغان در زمینه مشاوره، سخنرانی و آموزش احکام دینی کلاس ها و دوره هایی را در روستاهای استان برگزار و مردم را با مفاهیم دینی و اندیشه های اسلامی بیشتر آشنا می کنند.

حجت الاسلام موسوی نژاد به برنامه های معاونت تبلیغ حوزه علمیه استان پرداخت و گفت: بازدید و سرکشی از مدارس علمیه استان و حضور مبلغان و مبلغان در مدارس آموزش و پرورش استان جهت پرداختن به امر تبلیغ از مهمترین برنامه های امسال این معاونت است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه استان بوشهر، تعداد مدارس امین استان را 78 مدرسه اعلام کرد و ابراز داشت: در همه این مدارس یک روحانی مبلغ در کنار دانش آموزان حضور دارد و به تقویت معارف دینی می پردازد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha