جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام کریمی

حوزه/ رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تاکستان گفت: تمامی مداحان وذاکرین اهل بیت عصمت وطهارت علیهم السلام شهرستان تاکستان رتبه بندی شده و برای هرکدام از این افراد پرونده جداگانه با سوابق آنها انجام شده ودر سامانه ثبت شده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام مرتضی کریمی عصر امروز در جلسه هماهنگی برنامه های دهه اول ماه محرم در شهرستان تاکستان، گفت: امسال از مبلغین حوزه علمیه قزوین و قم 170 مبلغ از برادران و 50 خواهر مبلغ به شهرها ، روستا ها و مساجد شهرستان تاکستان جهت تبلیغ در دهه اول ماه محرم اعزام می شوند.

حجت الاسلام کریمی بیان کرد: برای این مبلغین قبل از فرارسیدن ماه محرم، کلاس های مختلف آموزشی انجام شده که نتایج خوب و قابل قبولی داشته است.

 استاد حوزه علمیه شهرستان تاکستان تصریح کرد: در شهرستان تاکستان 270 مداح و 480 هیات های مذهبی در حال فعالیت بوده که 140 نفر از مداحان سطح بندی و رتبه بندی شده و اسامی آنها با سوابق فعالیت در سامانه اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تاکستان به ثبت رسیده است.

حجت الاسلام کریمی نقش امام جماعت مساجد را در برگزاری مراسم سوگواری سالار شهیدان، با اهمیت دانست و بیان کرد: ائمه جماعات در همراهی هیات های مذهبی در برگزاری باشکوه مراسم سوگواری سالار شهیدان نقش تاثیرگزاری داشته و مسئولین هیات ها باید بیش از پیش، همکاری خوب و ارزشمندی با روحانیون داشته باشند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha