پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
گردهمایی معاونین پژوهش مدارس علمیه خوزستان

حوزه/ گردهمایی معاونان پژوهش مدارس علمیه خوزستان، با هدف برنامه‌های سال تحصیلی جدید، در محل سالن جلسات مدیریت حوزه علمیه استان، برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، اولین جلسه ابلاغ برنامه‌های پژوهشی معاونت پژوهش مرکز مدیریت حوزه علمیه خوزستان در سال تحصیلی ۹۷-۹۸، با حضور معاونین پژوهش مدارس علمیه استان خوزستان، با حضور حجت الاسلام و المسلمین بهرام پور، در محل سالن جلسات مدیریت حوزه علمیه استان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، معاونین پژوهش مدارس، به ارائه گزارش عملکرد خود در سال گذشته پرداخته و سؤالات، پیشنهادات و نکاتی را پیرامون برنامه‌های سال تحصیلی جدید مطرح کردند.

سپس حجت الاسلام رستم پور، معاون پژوهش حوزه علمیه خوزستان، پس از پاسخگویی به سؤالات معاونین پژوهش، به تشریح ابعاد مختلف برنامه‌های ابلاغی معاونت پژوهش در سال جدید پرداخت.

وی با بیان اینکه از جمله برنامه‌های ابلاغی، اختصاص ۵ نمره پژوهشی به یکی از دروس طلاب در تمامی پایه‌ها می‌باشد، گفت: فعالیت‌هایی که در قبال اختصاص این ۵ نمره باید توسط طلاب انجام گیرد، از قبیل «جزوه‌نویسی»، «حضور در کارگاه‌ها و مشاوره‌های پژوهشی» و «مقاله‌نویسی» می‌باشد.

بر اساس این گزارش، حجت الاسلام کوچک، در بخش دیگری از این جلسه، به توضیح برنامه مطالعاتی که با همکاری جمعی از طلاب و فضلا در مرکز مدیریت حوزه علمیه خوزستان آماده شده بود پرداختند.

قابل ذکر است این برنامه از جمله برنامه‌های ابلاغی می‌باشد که در قالب زنگ مطالعه می‌بایست در مدارس علمیه برگزار شود.

همچنین در بخش پایانی این جلسه، حجت الاسلام و المسلمین بهرام پور مدیر حوزه علمیه خوزستان، ضمن تقدیر از تلاش‌های معاون پژوهش‌های مدارس علمیه، به ارزش و تأثیر کار آن‌ها در مواجهه مستقیم با طلاب مدارس علمیه اشاره و توصیه و راهکارهایی را برای موفقیت و پیشرفت کارها در بخش پژوهش، ارائه دادند.

 

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha