پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام مجیدی

حوزه/ مدیر کل اوقاف وامور خیریه استان قزوین از برگزاری نماز باشکوه ظهر عاشورا در ۱۰۰ بقعه استان قزوین خبرداد .

حجت الاسلام سید مصطفی مجیدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در قزوین، ضمن تسلیت فرارسیدن ایام ماه محرم گفت: در برنامه ها نباید هدف فقط عزاداری اهل بیت (ع) باشد ، چرا که عزاداری وسیله است برای ارادت ما به اهل بیت (ع) ، هدف ما از عزاداری باید رسیدن به معرفت امام حسین (ع) باشد و این هدف با حضور خطبا و سخنرانان تسهیل خواهد شد.

وی خاطرشنان کرد: ۶۰ مبلغ بومی نیز در امامزادگان و بقاع متبركه، حسينيه‌ها و مساجد استان حضور خواهند یافت وهمچنین 50 مبلغ از استان قم به این شهر دارالمومنین اعزام ودر مساجد وحسینیه ها جهت تبلیغ مستقر شده اند.

مدیر کل اوقاف وامورخیریه استان قزوین تصریح کرد: با برپایی خیمه‌های معرفت در بقاع متبرکه قزوین غرفه هایی به منظور پاسخگوئی به مسائل شرعی، مشاوره خانواده و کودک، عفاف و حجاب، تبلیغ چند رسانه‌ای و همه واقف باشیم در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: نماز ظهر عاشورا امسال در 100 بقعه در استان با حضور ائمه جمعه وجماعات برگزارمی شود وهمچنین در استان قزوین 100 ایستگاه صلواتی برای پذیرایی از سوگواران حسینی دایر شده است.

حجت الاسلام مجیدی در ادامه از برگزاری برنامه «احلی من العسل» به مناسبت شهادت قاسم بن حسن در روز ۲۵ شهریور ماه سال جاری مصادف با ششم محرم‌الحرام ساعت ۹ صبح در امامزاده حسین (ع) خبر داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha