پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آل هاشم

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی از بیمارستان آیت الله طالقانی (ره) تبریز بازدید و از پیشرفت ارائه خدمات به مردم تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، سه شنبه شب از بخش های زنان و کودکان بیمارستان شهید آیت الله طالقانی تبریز بازدید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم از کادر درمانی بیمارستان شهید آیت الله طالقانی و اقدامات انجام یافته برای ارتقاء سطح خدمات درمانی و مراقبت های ویژه از نوزادان تازه متولد شده تقدیر کرد.

وی در این بازدید اظهار داشت: کارهای انجام یافته این بیمارستان به ویژه در حوزه نوزادان و بانوان در این مرکز درمانی، ستودنی است که باید این اقدامات به اطلاع عموم مردم رسانده شود.

امام جمعه تبریز با اشاره به اینکه ارتقای سطح سلامت، بهداشت و درمان در دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی در سراسر کشور محسوس است، تصریح کرد: توسعه مراکز درمانی و بیمارستانی از برکات انقلاب اسلامی است، کادر درمانی مجرب و تحصیل‌ کرده و تجهیزات پزشکی و بهداشتی موجود در بیمارستان ها و مراکز درمانی و خدماتی که ارائه می دهند، نشان می دهد بهداشت و درمان در کشور به بلوغ 40 سالگی رسیده است.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم همچنین بر ضرورت اطلاع رسانی دستاوردهای حوزه بهداشت و درمان تاکید کرد و اظهار داشت: وجود چنین مجموعه های درمانی با حضور متخصصان حوزه بهداشت و درمان با امکانات پیشرفته به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی است.

امام جمعه تبریز افزود: بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی به اعتبار و همت جوانان عزیزمان به موفقیت های ارزشمندی در حوزه های مختلف به ویژه حوزه بهداشت و درمان دست یافته ایم و امروز مردم با آرامش خاطر از این خدمات بهره مند می شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha