سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
ابوتراب عاشوری

حوزه/ حجت الاسلام خدری از برگزاری چهلمین سالگرد حجت الاسلام شهید ابوتراب عاشوری خبر داد و گفت: چهلمین سالگرد شهادت حجت الاسلام شهید عاشوری پرچمدار انقلاب اسلامی در استان بوشهر باید با شکوه هر بیشتر برگزار شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت الاسلام خدری، امروز در جمع خبرنگاران، از برگزاری چهلمین سالگرد حجت الاسلام شهید ابوتراب عاشوری خبر داد و گفت: چهلمین سالگرد شهادت حجت الاسلام والمسلمین شهید عاشوری پرچمدار انقلاب اسلامی در استان باید با شکوه هر بیشتر برگزار شود.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر افزود: شهید عاشوری به عنوان پرچمدار انقلاب در استان نقش بزرگی در بیداری و قیام مردم داشته است و ایثارگری و مبارزه با طاغوت و تلاش برای دفاع از اسلام ناب، نشانه پیوند عمیق فکری و عملی شهید عاشوری با مکتب سرخ سیدالشهداء است و بی حکمت نیست که در ایام عاشورا نیز به شهادت می رسد.

امام جمعه چغادک بیان داشت: امسال با توجه به نزدیک شدن به چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی شایسته است هر آنچه که مرتبط با پیروزی انقلاب و قیام عاشورایی ملت ایران است با شکوه و حضور بیشتری برگزار شود زیرا دشمنان برای کمرنگ نمودن این مسائل برنامه ریزی کرده اند.

حجت الاسلام خدری اظهار داشت: امروز باید این توصیه مقام معظم رهبری را بیشتر توجه کنیم که زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، آن هم شهید عالی مقامی نظیر شهید عاشوری که در صدر شهدای انقلاب اسلامی در استان است و رهبری مردم بوشهر در مبارزه با رژیم ستمشاهی را بر عهده داشته است.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر بیان داشت: مردم شهر چغادک همواره افتخار می کنند که از راهنمایی های شهید عاشوری برخوردار بودند، پای منبرهای انقلابی و عاشورایی او تربیت شدند و همراه با آن شهید گرانقدر در مبارزه با طاغوت مشارکت داشتند و ان شاءالله مسؤلین و مردم شریف شهر چغادک در چهلمین سالگرد شهادت ایشان با حضور بیش از پیش خود ارادت و عشق خود به مکتب شهادت و فرهنگ حسینی را نشان خواهند داد.

گفتنی است مراسم چهلمین سالگرد شهید حاج شیخ ابوتراب عاشوری روز پنجشنبه(22 شهریور ماه 97) مصادف با سوم محرم ساعت 16:30 با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سید علی اکبر حسینی نژاد رئیس مجمع طلاب و فضلای حوزه علمیه قم و با حضور مسئولین استانی و مردم در مسجد حضرت ولی عصر(عج) شهر چغادک در کنار مرقد مطهر آن شهید برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha