شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام کریمی

حوزه/ رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تاکستان گفت: باید مراسم‌های عزاداری امام حسین (ع) هر ساله باشکوه‌تر برگزار شود و همچنین با توأم کردن این مراسم‌ها با معرفت و عقلانیت می‌توان از بروز آسیب‌های عزاداری دوری کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین ،حجت الاسلام مرتضی کریمی، صبح امروز  در جمع اعضای روحانیون شهرستان تاکستان که در مسجد حجتی این شهر برگزار شد، از مسئولین هیئت ها خواست که در برگزاری برنامه های سوگواری این ایام همت و تلاش فراوان داشته باشند واز ورود خرافات وبدعت ها در عزاداری امام حسین(ع) جلوگیری نمایند.

حجت الاسلام کریمی  افزود :مداحان وذاکرین عصمت وطهارت در بحث محتوی وشعر وسبک های مداحی دقت لازم را داشته باشند.

حجت الاسلام کرمی تصریح کرد:نقش هیات های مذهبی وجایگاه مردمی آن بر هیچ کسی پوشیده نیست و شاید بزرگ ترین پایگاه دینی–ملی در جامعه اسلامی ما هیئت ها و محافل مذهبی می باشد.

استاد حوزه علمیه شهرستان تاکستان بیان کرد: هرچقدر، قدر و ارزش یک هیات در میان مردم شناخته شده و والا باشد، میزان تاثیرگزاری آن بر مردم بیشتر خواهد بود.

حجت الاسلام کریمی تصریح کرد:با توجه به این نقش ارزشمند، بسیاری از ضعف ها وقوت های فرهنگی را که در میان هیئتی ها و جوانان علاقه مند و محب اهل بیت(ع) دیده می شود، به نوعی می توان با هیات های مذهبی وبرنامه های آن مرتبط دانست.

دشمنان با جلسات امام حسین(ع) سیلی خورده است

در این مراسم حجت الاسلام نظری هم ضمن تسلیت ایام ماه محرم گفت:دشمنان در تلاش هستند که با نفوذ در جلسات سوگواری سالار شهیدان خرافات وشعرهای بی محتوا را ترویج داده وکمرنگ نمایند.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی قزوین بیان کرد: دشمنان با جلسات امام حسین(ع) سیلی خورده است وما باید قدر این جلسات را دانسته وبه گفته امام راحل این محرم وصفر است که اسلام را نگه داشته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha