جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
برنامه با نوای کاروان

حوزه/ مدیر آستان مقدس امام زاده حسین (ع) از پخش مستقیم ویژه برنامه ایام دهه ماه محرم با عنوان با نوای کربلا از پشت بام آستان مقدس امام زاده حسین (ع) و با حضور اساتید حوزه علمیه قزوین و قم خبرداد.

حجت الاسلام احمد باقری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، گفت: با همکاری صدا وسیمای مرکز قزوین و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین، برنامه با نوای کاروان که اختصاص به دهه ماه محرم می باشد ،هرشب در کنار بارگاه مطهر این آستان و در گنار گلزار شهد ای هشت سال دفاع مقدس و با حضور اساتید و کارشناسان حوزه علمیه قزوین و قم، برای بینندگان شبکه استانی مرکز قزوین پخش می شود.

حجت الاسلام باقری تصریح کرد:در کنار پخش این برنامه ها صدای مرکز قزوین نیز هرشب به صورت زنده ومستقیم از حال وهوای این آستان وهمچنین برنامه های عزاداری وسوگواری را نیز برای شنوندگان این برنامه انتقال می دهند.

استاد حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد:در روزجمعه هفته جاری نیز همایش بزرگ شیرخوارگان در حسینیه این آستان برگزار و این برنامه نیز به صورت مستقیم، نه تنها از شبکه استانی، بلکه از شبکه های مختلف رسانه ملی بر ای بینندگان پخش می شود.

حجت الاسلام باقری اظهار کرد:  ان شاءالله همه ما در زمره واقعی عزاداران حسینی قرار می گیر یم و خداوند متعال را شاکر هستیم که توفیق داد تا باردیگر این ماه را درک کرده و در چشمه جوشان اشک های جاری شده در عزای امام حسین(ع) دل خود را شستشو دهیم.

مدیر آستان مقدس امام زاده حسین (ع) خاطرنشان کرد:  آنچه وجه مشترک همه ما است، توفیق خدمت به فرزندان رسول خدا است و اگر همه دنیا را جمع کنیم نمی توان این توفیق را با چیز دیگری معامله کرد و خداوند متعال را شاکر هستیم که توفیق یافتیم در این آستان مبارک حضور یافته و خدمتگذار آحاد مردم باشیم.

حجت الاسلام باقری ادامه داد: خدمت در اماکن مقدس به فرزندان حضرت زهرا(س) نعمت بزرگی است که شکرگزاری این نعمت خدمت بیشتر به اماکن مقدس و حرم های شریفی است که فرزندان رسول خدا در آن هستند.

وی همچنین از برگزاری برنامه هایی نظیرهمایش ردپای سه‌ساله، همایش «احلی من العسل،و همایش بزرگ لبیک یا حسین در دهه ماه محرم در این آستان خبرداد. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha