جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سردار سلامی

حوزه/ رئیس ستاد یادواره شهدای شهرستان مهدی‌شهر از برگزاری یادواره ۲۳۰ شهید شهرستان مهدی‌شهر با حضور جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این شهرستان خبر داد.

حجت‌الاسلام محمد بارانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در سمنان، با اشاره به برگزاری یادواره ۲۳۰ شهید شهرستان مهدی‌شهر اظهار داشت: یادواره ۲۳۰ شهید شهرستان مهدی‌شهر پنج‌شنبه 22 شهریور با سخنرانی سردار سلامی جانشین فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شهر مهدی‌شهر برگزار می‌شود.

رئیس ستاد یادواره شهدای شهرستان مهدی‌شهر تصریح کرد: یادواره ۲۳۰ شهید شهرستان مهدی‌شهر با حضور گسترده طلاب و روحانیون، اصناف، بسیجیان، مدیران، ورزشکاران، عشایر، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و قشرهای مختلف برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه یادواره سرداران و 230 شهید شهرستان مهدی‌شهر روز پنج‌شنبه 22 شهریور با مسئولان استانی و شهرستانی همراه با نماز مغرب و عشا در حسینیه اعظم مهدی‌شهر برگزار می‌شود، افزود: در یادواره ۲۳۰ شهید شهرستان مهدی‌شهر علاوه بر سخنرانی و اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری از تعدادی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران نیز تجلیل می‌شود.

حجت‌الاسلام بارانی با بیان اینکه هم‌زمان با برگزاری یادواره سرداران و 230 شهید شهرستان مهدی‌شهر، آیین وداع با پیکر مطهر یک شهید گمنام دفاع مقدس نیز برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: شهید گمنام دفاع مقدس نیز مهمان ویژه این یادواره خواهد بود و مردم شهیدپرور مهدی‌شهر در این مراسم با این لاله زهرایی وداع خواهند کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha