پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
گردانهای مقاومت فلسطین

حوزه/ گردان های مقاومت فلسطین تاکید کردند: مقاومت که توانست صخره ها را بتراشد و برای خود سنگر بسازد و امکانات بیرون راندن اشغالگران را در سال ۲۰۰۵ به دست بیاورد، امروز با در اختیار داشتن قدرت و امکانات ده ها برابر نسبت به گذشته مایه ترس و وحشت دشمنان است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» اتاق مشترک گردان های مقاومت فلسطینی تاکید کردند آماده ایم هرگونه تجاوز به ملت و سرزمین خود را با تمام وسائل و امکانات خود پاسخ دهیم تا سرزمین و مقدسات ما به خواست خدا آزاد شود.

در بیانیه این گردانها به مناسبت سالروز بیرون راندن صهیونیست ها از نوار غزه آمده است: مقاومت که توانست صخره ها را بتراشد و برای خود سنگر بسازد و امکانات بیرون راندن اشغالگران را در سال 2005 به دست بیاورد، امروز با در اختیار داشتن قدرت و امکانات ده ها برابر نسبت به گذشته مایه ترس و وحشت دشمنان است.

گردان های مقاومت فلسطین تاکید کردند: ما با خون و عرق پیشانی و فداکاری و موشک ها و عملیات های مبارک خود نوار غزه را حفظ کردیم و توانستیم میراث شهدا و وصیت آنها را حفظ کنیم و تا آخرین قطره خون خود از سرزمین و مقدسات خود دفاع کردیم و آخرین سرباز اشغالگر را نیز به زور سلاح از سرزمین پاک خود بیرون راندیم و اکنون نیز هر کس بخواهد این تجاوز را تکرار کند همان سرنوشت در انتظار او خواهد بود.

در این بیانیه آمده است: این سالروز ما را به یاد این واقعیت می اندازد که مشروعیت حقیقی و اساسی در این سرزمین از آن مقاومت است که توانست برای مردم دستاوردی داشته باشد و بینی اشغالگران را به خاک ذلت بمالد و هیچ قدرت وجریانی به جز مقاومت نمی تواند نماینده ملت ما باشد و از حقوق آنها دفاع کند و آرزوهای آنها را محقق سازد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha