جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نماینده ولی فقیه در استان کردستان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: هدف دشمنان از این همه فشار بر انقلاب اسلامی، ترس آنان از نشر و توسعه آن در جهان  است تا جایی که همه اذعان دارند که جمهوری اسلامی مسیر تاریخ را تغییر داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی، پیش از ظهر امروز در نشست تخصصی امامان جمعه استان کردستان اظهار داشت: هدف اصلی و پایه نهضت کربلای امام حسین(ع) احیای سنت امر به معروف و نهی از منکر بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره بر لزوم الگوبرداری از سنت امر معروف و نهی از منکر امام حسین علیه السلام، گفت: دشمنان انقلاب اسلامی از همان بدو پیروزی این نظام، تهدیدها و تحریمهای خود را آغاز کرده اند و بی شک هرگز دست نخواهند کشید، لذا باید همگی در بحث دشمن شناسی با بصیرت عمل کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی ادامه داد: هدف دشمنان از این همه فشار بر انقلاب اسلامی، ترس آنان از نشر و توسعه آن در جهان است تا جایی که همه اذعان دارند که جمهوری اسلامی مسیر تاریخ را تغییر داده است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به اینکه دشمنان هرگز موفق به توقف قطار انقلاب نخواهند شد، افزود: امروز خود مردم آمریکا به نتیجه رسیده اند که عملکرد ترامپ در سطوح جهانی بسیار ناشیانه و خطرناک است و همین امر باعث تشدید تنش در دنیا گردیده، لذا امروز زمزمه های استیضاح رییس جمهور آمریکا به گوش می رسد.

وی با تاکید بر اینکه قدرت و اقتدار امروز جمهوری اسلامی برای دشمنان بسیار نگران کننده است، گفت: دشمنان که از حربه نظامی خسته شده اند، به دنبال ایجاد جنگ روانی در کشور هستند و با این کار می خواهند اقتصاد ایران را به قول خود فلج نمایند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اظهار داشت: این روزها که ارزش پولی ایران کاهش یافته است، مسئولان و متولیان اقتصادی باید زمینه ها و بسترهای تولید را در کشور فراهم کنند و تنها به بحث صادرات خام نفت اکتفا ننمایند.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی گفت: اکنون وضعیت جمهوری اسلامی نسبت به اوایل پیروزی انقلاب بسیار تغییر کرده و این همه توسعه و پیشرفت برای دشمنان قابل تصور نیست.

وی در ادامه سخنان خود افزود: امروز کشور بیشتر از هر زمان دیگری نیازمند ورود نخبگان به عرصه های مختلف مملکت است، زیرا اولویت نظام، حفظ امنیت روانی و اقتصادی مردم است و برای رسیدن و استحکام این مهم از هیچ کاری فروگذار نیست.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به اینکه نباید با سخنان و خبرهای ناامید کننده، در جامعه ایجاد سرخوردگی و یاس کنیم، گفت: اگر مشکلی در کشور می بینیم، نتیجه بی تدبیری برخی مدیران است، لذا همه باید به دنبال راهکارهای مناسب برای عبور از این پیچ تاریخی باشیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha