جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مرکز خدمات

حوزه/ مرکز خدمات حوزه علمیه آذربایجان ‌شرقی با انعقاد تقاهم ‌نامه‌ ای با جهاد دانشگاهی استان نسبت به تشکیل پرونده الکترونیک سلامت برای طلاب و روحانیون استان اقدام خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی، امروز طی نشستی با مدیران جهاد دانشگاهی استان آذربایجان شرقی ضمن انعقاد تفاهم نامه نسبت به تشکیل پرونده الکترونیک سلامت برای طلاب و روحانیون استان اقدام کرد.

حجت الاسلام سید ابوالفضل موسوی در این نشست بر ضرورت تعامل میان حوزه و دانشگاه، خاطرنشان کرد: تعامل و همکاری میان حوزه و دانشگاه نباید تنها در نشست ‌های مشترک خلاصه شود، باید از ظرفیت ‌های نهادهای همسو با حوزه‌ های علمیه و دانشگاه‌ ها در پیشبرد اهداف مشترک بهره برد.

بنابر این گزارش، مقرر شد به منظور انعقاد تفاهم‌ نامه همکاری میان دو مجموعه، مصوبات این جلسه از سوی کارشناس فرهنگی مرکز خدمات حوزه علمیه آذربایجان‌ شرقی پیگیری شود، تا طی روزهای آینده در مراسمی تفاهم‌ نامه به امضای طرفین برسد.

قرار است در این تفاهم‌ نامه جهاد دانشگاهی با همکاری بیمه آسیا در بحث بیمه مکمل درمان طرف قرارداد با مرکز خدمات برای موضوع درکان ناباروری خانواده‌های طلبه و روحانی استان اقدامات لازم را داشته باشد.

 ارائه خدمات پیشگیری، سنجش سلامت و تشکیل پرونده الکترونیک سلامت برای طلاب و روحانیان استان، ارائه تخفیف ویژه برای دوره‌های فرهنگی برگزار شده از طرف جهاد دانشگاهی، برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی میان طلاب و دانشجویان و همچنین ارائه راهکاری مناسب برای تحکیم وحدت حوزه و دانشگاه از دیگر مفاد تفاهم‌ نامه همکاری میان دو مجموعه است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha