سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
عیادت مدیر حوزه خراسان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خراسان ضمن عیادت از طلبه مضروب مشهدی، تاکید کرد: مبلغان دین قشر وظیفه دانی هستند که در راه انجام رسالت خود به خوبی ایفای نقش کرده و از مادیات گذشته اند و درس های عاشورا را به خوبی در زندگی خود عملیاتی می کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین سید مصباح عاملی در حاشیه عیادت از طلبه مضروب مشهدی در بیمارستان قائم(عج) با تاکید بر این که نسبت به تلاش بیشتر برای بهبود وضعیت وی به پزشکان توصیه و از آنان خواسته شد تا همه تلاش خود را در این راستا به کار برند، گفت: البته پزشکان در این مرحله همه تلاش خویش را برای بهبود شرایط احیا انجام می دهند که امیدواریم نتیجه مطلوب حاصل شود.

وی افزود: پیشنهاد شده برای اینکه شرایط بهتری ایجاد شود، حجت الاسلام تولایی به بیمارستان رضوی منتقل گردد که پزشگان اظهار داشتند که ضمن اینکه امکانات لازم و کامل در اختیار بیمارستان هست، امکان جابجایی نیست. جا دارد از تلاش و اهتمام مدیریت و پزشکان این بیمارستان برای فراهم کردن امکانات درمانی و نیز تیم پزشکی مجرب، تقدیر شود.

حجت الاسلام و المسلمین عاملی همچنین با اشاره به پیگیری های حوزه علمیه خراسان از روز نخست این واقعه و حضور نمایندگان آن از روابط عمومی و بررسی و حراست در هر دو بیمارستان امدادی شهید کامیاب و قائم(عج) مشهد، ابراز کرد: این اتفاق از دو بُعد درمانی و امنیتی مورد تاکید حوزه علمیه خراسان بوده و از همان ابتدا پیگیری های لازم صورت گرفته و با مراکز و نهادهای مربوطه رایزنی شده است.

مدیر حوزه علمیه خراسان، گریزی به تلاش بی چشم داشت و خالصانه مبلغان در ایام تبلیغی به ویژه محرم و صفر زد و یادآور شد: اینان قشر وظیفه دانی هستند که در راه انجام رسالت خود و تبلیغ آموزه های الهی و معارف اهل بیت(ع) به خوبی ایفای نقش می کنند و از مادیات گذشته اند و درس های عاشورا را به خوبی در زندگی خود عملیاتی کرده و آموزه های ایشان را به جامعه منتقل می کنند.

حجت الاسلام و المسلمین عاملی از همه مردم به ویژه طلاب و روحانیون خواست تا برای سلامتی و بهبود عاجل این طلبه وظیفه شناس مبلغ، دعا کنند.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha