پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام سیدتوفیق رضایی

حوزه/ معاون تهذیب مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان قروه گفت: طلاب که امروز به عنوان سفیران دین اسلام در جامعه شناخته می شوند باید شناخت عمیقی از قیام و نهضت عاشورا و اهداف امام حسین (ع) داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام سیدتوفیق رضایی، شامگاه جمعه در مراسم عزاداری که در مدرسه علمیه امام صادق علیه السلام شهرستان قروه برگزار شد، اظهار داشت: امام حسین(ع) با قیامش علیه استبداد و تحجر بعد از 1400 سال هنوز نامش ماندگار است و بی شک این نام در آینده تاریخ بشریت نیز همچنان می درخشد.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان قروه گفت: شما طلاب که امروز به عنوان سفیران دین اسلام در جامعه شناخته می شوند باید شناخت عمیقی از قیام و نهضت عاشورا و اهداف امام حسین(ع) داشته باشید.

این استاد حوزوی در ادامه تاکید کرد: امروز وظیفه سنگین تبلیغ و نشر دین اسلام بر عهده شما روحانیون و طلاب است و بی شک در این مسیر و زمینه با برخی از مسایل روبرو می شوید که یکی از مهمترین آنها پاسخگویی به شبهات دینی دشمنان می باشد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تلاش دشمنان ایجاد فاصله و جدایی بین ملت و روحانیت است، افزود: دشمنان اسلام و جمهوری اسلامی در طول 4 دهه از عمر انقلاب اسلامی بسیاری از توطئه ها را امتحان کرده اند، ولی هرگز موفق نشده اند، لذا امروز با تشدید تحریم های ناجوانمردانه خود دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در داخل کشور هستند، لذا همه در برابر این توطئه دشمنان باید هوشیار باشیم.

حجت الاسلام رضایی تصریح کرد: از سویی دیگر برخی از مدیریان با کم کاری و بی توجهی خود زمینه ها و بستر برخی از مشکلات اقتصادی و معیشتی را برای مردم به وجود آورده اند، زیرا نمی توان گفت که علت تمام مشکلات تحریم هاست و برخی از این مشکلات به مسایل داخلی کشور بر می گردد.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان قروه ادامه داد: این روزها هم که شاهد برپایی هیات های عزاداری امام حسین(علیه السلام) در کشور هستیم، به نوعی برای دشمنان فرصت مغتنمی جهت نشر و اشاعه برخی خرافات که به نوعی سم دین محسوب می شوند، است.

این استاد حوزوی ادامه داد: لذا همه شما طلاب باید در طول تحصیل خود در مدارس علمیه، همچنان ارتباط خویش را با جامعه به ویژه نسل جوان که هدف اصلی دشمنان اسلام هستند، حفظ نمایید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha