جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
فراخوان پنجمین سوگواره مجازی بلاغ در فضای مجازی

حوزه/ فراخوان پنجمین سوگواره مجازی بلاغ با شعار «مشی انقلاب حسینی رمز ماندگاری انقلاب اسلامی» از سوی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، اباذر جعفری "مدیر کل اطلاع رسانی و تبلیغ نوین" معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در گفت وگویی، با اعلام این خبر، تصریح کرد: پنجمین سوگواره مجازی بلاغ به مناسب ایام محرم ۱۴۴۰ با شعار «مشی انقلاب حسینی رمز ماندگاری انقلاب اسلامی» برگزار می شود.

وی افزود: این طرح در سه محور "پیام های تربیتی مکتب عاشورا" ، "پیام های عزّت بخش مکتب عاشورا" و "پیام های عبرت آموز مکتب عاشورا" برگزار می گردد که هر یک از این محورهای اصلی، حاوی پیام هایی الهام بخش از قیام عاشورا برای انقلاب عزیز اسلامی مان می باشد.

مدیر کل اطلاع رسانی و تبلیغ نوین" معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی، ادامه داد: طلاب عزیز می توانند در سه بخش تولید محتوا، بازنشر در فضای مجازی و تبلیغ تعاملی به رسالت تبلیغی خود در قالب این سوگواره عمل کنند.

وی با اشاره به اینکه این طرح مختص مبلغان نوین نیست، گفت: شرکت در طرح سوگواره مجازی بلاغ، برای عموم طلاب سراسر کشور اعم از خواهر و برادر و به دو صورت فردی و گروهی امکان پذیر است.

جعفری بیان داشت: قالب‌های قابل ارائه در بخش تولید شامل متن، عکس، گرافیک، کلیپ کوتاه صوتی- تصویری و بازی و نرم افزار (ویندوزی، موبایلی) می باشد.

وی گفت: در بخش باز نشر نیز طلاب گرامی می توانند در محیط شبکه های اجتماعی و شبکه های پیام رسان اقدام به انتشار گسترده آثار منتخب تولید شده در طرح سوگواره مجازی بلاغ کرده و در بخش تبلیغ تعاملی شرکت کنندگان، پاسخگوی سوالات و شبهات، ذیل نظرات ارسالی کاربران خواهند بود و به اقتضای محیط های مختلف در فضای مجازی به ارتباط مستقیم و تعامل سازنده با کاربران  اقدام می نمایند.

مدیر کل اطلاع رسانی و تبلیغ نوین" معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی از برگزاری کارگاه های یک روزه مهارتی در حوزه نویسندگی، طراحی، تدوین فیلم و تبلیغ تعاملی در طول زمان برگزاری سوگواره برای علاقه مندان خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: از برگزیدگان هر یک از سه بخش سوگواره مجازی بلاغ با اهداء لوح تقدیر، تندیس سوگواره و جوایزه ارزنده قدردانی خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha