جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
پژوهشگاه حوزه و دانشگاه

حوزه/ جديدترين شماره دوفصلنامه علمي پژوهشي «تربيت اسلامي» ويژه پاييز و زمستان ۹۷ از سوی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، آموزه‌ها و دلالت‌هاي نهضت عاشورا براي تربيت سياسي، تبيين ابعاد و مؤلفه‌هاي برنامه درسي معنوي براساس منابع و متون مرتبط با آن و تحليل محتواي كتب منبع رشته‌هاي مشاوره و روان‌شناسي باليني برخي عناوين مقالات مندرج در شماره 27 نشريه «تربيت اسلامي» است.

بر اساس این گزارش: همچنين اخلاق حرفه‌اي معلمي در مكتب‏خانه؛ پژوهشي پديدارشناسانه، شناسايي و رتبه‌بندي عوامل مؤثر بر اهمال‌كاري در آموزش و پرورش و اصول تربيت براساس مباني انسان‌شناختي و ارزش‌شناختي حكمت متعاليه از ديگر عناوين مقالات شماره اخير مجله «تربيت اسلامي» است.

گفتني است: دوفصلنامه علمي پژوهشي «تربيت اسلامي» به عنوان نخستين نشريه علمي پژوهشي در زمينه تعليم و تربيت اسلامي در ايران، مي كوشد تا مسائل و مشكلات موجود در اين زمينه را با كمك متخصصان و پژوهشگران بررسي كرده و زمينه را براي رشد و شكوفايي دانش تربيت اسلامي فراهم آورد.

مجله علمي پژوهشي «تربيت اسلامي» از سال 1384 با انتشار اولين شماره، فعاليت خود را آغاز نموده است.

اين دوفصلنامه با دسترسي آزاد و آسان، آخرين يافته‌هاي پژوهشي را در دو نسخه چاپي و آنلاين به نشاني islamicedu.rihu.ac.ir منتشر مي كند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha