جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام نظری

حوزه/ معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین از پوشش مراسم تاسوعای حسینی از رسانه ملی وشبکه استانی مرکز قزوین خبرداد.

 حجت الاسلام عباس نظری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، گفت: آنچه در این عزاداری‌ها مهم است همکاری ارگان‌ها و مردم با یکدیگر در برگزاری این گونه عزاداری‌هاست که می‌تواند منجر به ایجاد تحول در زندگی و عقاید افراد گردد.

وی عنوان کرد: هدف از برگزاری این گونه مراسمات عبادت خالصانه برای ابا عبدالله(ع) و اهتمام ورزیدن به نماز اول وقت خصوصا در ظهر عاشورا بوده که امسال هم نماز ظهر عاشورا وبا هماهنگی با مسئولاین هیات امنا های مساجد استان قزوین وهمچنین ستاد اقامه نماز هماهنگی در این خصوص به عمل آمده است.

معاون فرهنگی تبلغیات اسلامی استان قزوین خاطرنشان کرد:مردم استان قزوین در روز تاسوعا وعاشورای حسینی با شعارهای لبیک یا حسین (ع) و هیات من الذله عشق وارادت خودشان را نسبت به سقای دشت کربلا وحضرت امام حسین(ع) و یاران باوفایشان نشان خواهند داد.

وی اظهار کرد:مراسم تاسوعای حسینی در استان قزوین ودیگر شهرهای استان به صورت زنده ومستقیم از شبکه های مختلف رسانه ملی به خصوص شبکه قزوین انعکاس داده می شود که باید از تلاشهای ارزشمند مهندس انبارلویی به جهات پوشش خوب برنامه های عزاداری در این چند روز ماه محرم قدردانی نمایم.

حجت الاسلام نظری همچنین از همکاری خوب وارزشمند روحانیون حوزه علمیه قزوین در برپایی مجالس سوگواری بیان کرد: با هماهنگی با حجت الاسلام عباسی وحجت الاسلام افشار قزرار است از فعالیتهای این سربازان امام زمان (عج) در برگزاری محافل عزای سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) و مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی فیلم مستند از سوی تیم رسانه ای حوزه علمیه قزوین تهیه گردد.

 یادآوری می شود مراسم تاسوعای حسینی در استان قزوین –روز 28 شهریور سال جاری –ساعت ده صبح در خیابان شهدا برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha