جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتی

حوزه/ رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتی از اعزام ۱۳۰ مبلغ و مبلغه در دهه اول محرم در شهرستان جهت اقامه عزای حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتی، در جمع خبرنگاران از اعزام 130 مبلغ و مبلغه در دهه اول محرم در شهرستان جهت اقامه عزای حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در شهرستان خبر داد.

حجت‌الاسلام سعید توکلیان افزود: اعزام ۱۳۰ مبلغ به مناطق مختلف شهری و روستایی شهرستان جهت تبیین شخصیت فلسفه قیام حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام، برگزاری شام غریبان در گلزار شهدا، مراسم عزاداری در کلیه مساجد شهر و برنامه مشترک عزاداری حوزه های علمیه و ادارات در روز شهادت و ایستگاه صلواتی از برنامه های برگزار شده سازمان تبلیغات در شهرستان دشتی اشت.

وی ادامه داد: در راستای تبلیغ دین و احیاء شعائر اسلامی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتی موفق به اعزام ۱۳۰ مبلغ محل به اقصی نقاط شهرستان دشتی شد که از این تعداد ۲۴ نفر دارای حکم از دفتر تبلیغات اسلامی قم، ۵۰ مبلغ بومی، ۲۵ نفر مبلغه بومی و ۳۱ نفر مبلغ آزاد به ترویج معارف اهل بیت می پردازند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتی ادامه داد: همچنین در این خصوص ۱۲۰ نفر از ذاکرین و مداحان اعم از کلاسیک و محلی سایر مراسم شهرستان را پوشش داده اند، که از اکثر از این مراسم ها توسط رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتی و امام جمعه شهر خورموج بازدید به عمل می آید.

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha