شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام انصاری

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: شهدا در عمل به دستورات الهی و دین مبین اسلام، گوی سبقت را از سایرین ربودند و به همین خاطر است در نزد پروردگار جایگاه ویژه‌ای دارند و عند ربهم یرزقون هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، صبح امروز درجمع مدیران و معاونین مدارس علمیه استان قزوین به بازگشت پیکر مطهر شهدای هشت سال دفاع مقدس پرداخت وگفت: حیات جمهوری اسلامی و عزت این نظام مرهون شهدایی است که هستی خود را برای امنیت و آزادی این کشور هزینه کردند.

وی خاطرنشان کرد:بازگشت پیکر مطهر این شهدای والا مقام پس از 38 سال به میهن اسلامی نشان دهنده این  بوده که سبب بیداری عده‌ای از خواب غفلت می‌شود که نسبت به ارزش‌های دینی شده بی تفاوت هستند و موجبات استحکام نظام و انسجام وحدت ملی را فراهم می‌کند.

استاد حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: صبر و ایستادگی نسل گذشته در برابر رژیم بعثی عراق نشان داد که آنان با همه توان در مسیر حق و ولایت گام برداشتند و فانوس هدایت سایرین شدند تا مدافع آرمان‌های امام راحل(ره) و موجب سرافرازی این نظام و انقلاب باشند.

وی گفت: شهدا در عمل به دستورات الهی و دین مبین اسلام، گوی سبقت را از سایرین ربودند و به همین خاطر است در نزد پروردگار جایگاه ویژه‌ای دارند و عند ربهم یرزقون هستند.

استاد حوزه علمیه قزوین بیان کرد: صبر و ایستادگی نسل گذشته در برابر رژیم بعثی عراق نشان داد که آنان با همه توان در مسیر حق و ولایت گام برداشتند و فانوس هدایت سایرین شدند، تا مدافع آرمان‌های امام راحل(ره) و موجب سرافرازی این نظام و انقلاب باشند.

وی بیان کرد: اگر بخواهیم سعادت نصیب‌مان شود، طبق فرمایش امام صادق(ع) باید شاکر بر سختی‌ها باشیم و شکر نعمت‌هایی که در زمان سختی به دست آوردیم، به جا آوریم.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی عنوان کرد: فرزند، والدین، مال و دارایی جز تعلقات دل فریب این دنیا هستند که سبب فراموشی ما از یاد خدا می‌شود، ولی شهدا در این مرحله پیروز  از میدان خارج شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha