چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کد خبر: 462046
۲۵ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۷
حجت الاسلام رضوانی

حوزه/ حجت الاسلام اسدالله رضوانی از سوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور به عنوان چهارمین امام جمعه شهرستان بویین زهرا معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»‌ از قزوین ،حجت الاسلام اسدالله رضوانی از رزمندگان ویادگاران ارزشمند دوران دفاع مقدس بود که مسئولیت هایی از قبیل مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین، عضو موسسه پیام آزادگان، از وعاظ ارزشمند حوزه علمیه قزوین ،بوده اند.

حجت الاسلام  رضوانی در دوران دفاع مقدس نقش ارزشمند وماندگاری داشته و سال ها در اسارت رژیم بعث عراق بوده واز آزادگان سرافراز وپرافتخار این کشورواین شهر قزوین بوده اند.

این استاد حوزه علمیه قزوین در سن 19 سالگی و در اسفند سال 1362 از حوزه علمیه تاکستان به‌منظور آموزش نیروها به جبهه اعزام شده  ودر قالب گردان محمد رسول الله که فرمانده گردان  آن بر عهده «فرج الله فصیحی رامندی» بودند که ایشان هم به اسارت گرفته شد، در عملیات خیبر شرکت  کرد که پس از ورود به جزیره مجنون توسط دشمن بعثی محاصره و به اسارت  در آمد

یادآوری می شود جلسه شورای اداری برای معرفی امام جمعه جدید این شهر در روز سه شنبه جاری -27 شهریور –ساعت 9 صبح در سالن اجتماعات فرمانداری قزوین برگزار می شود .

همچنین اولین خطبه امام جمعه جدید این شهر هم در روز جمعه 30 شهریور د مصلی مسجد جامع بویین زهرا برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ابوالفضل IR ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
    0 0
    عشق یعنی حاج آقا رضوانی