چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
مساجد و اجتماعات اسلامی در آمریکا به سیل زدگان طوفان فلورانس اسکان می دهند

حوزه/ شورای روابط اسلامی آمریکایی «کایر» از جامعه اسلامی و مسئولین مساجد در ایالات متحده خواست با آژانس های امداد فوری محلی تماس گرفته و از هر حمایتی از جمله اسکان سیل زدگان دریغ نکنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از aboutislam، درحالی که طوفان هولناک فلورانس با سیل خانمان برانداز مناطق مختلف ایالت کارولینا را می پیماید، سازمان های اسلامی در ایالات متحده از مساجد و مسلمانان در سرتاسر این کشور در ناحیه جنوب شرقی خواسته اند، به سیل زدگان این منطقه که از طوفان آسیب دیده و بی خانمان شده اند اسکان دهند.

ناهید اواد مدیر اجرایی ملی شورای روابط اسلامی آمریکایی «کایر» در این باره گفت: ما از رهبران جامعه اسلامی و مسئولین مساجد می خواهیم با آژانس های امداد فوری محلی تماس گرفته و هر حمایتی را که می توانند به سیل زدگان طوفان فلورانس ارائه دهند.

شورای کایر در ادامه افزود: جامعه اسلامی در ایالات جورجیا و مریلند از هم اکنون برنامه هایشان را برای پیوستن به اجتماعات دینی دیگر برای کمک به سیل زدگان طوفان فلورانس اعلام کرده اند.

 

گفتنی است شورای کایر بزرگترین سازمان حقوق و آزادی های مدنی برای مسلمانان در آمریکا محسوب می شود و طوفان فلورانس که به سرعت مناطق شمالی و جنوبی کارولینا را می پیماید تاکنون منجر به کشته شده حداقل 13 تن شده است. یکی از کشته شدگان این طوفان یک مادر و فرزندش بوده اند که پس از سقوط درخت بر روی خانه شان در ویلمینگون در کارولینای شمالی جان خود را از دست دادند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha