پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام علی مرادی

حوزه/ امام جمعه شهرستان بیجار در مراسم آغازین رزمایش  اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله ۲ گفت: امروز بسیج در کشور در تمامی عرصه ها حضوری فعال و توانمند دارد که این را باید از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام علی مرادی، صبح امروز در مراسم آغاز رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله 2 در شهرستان بیجار اظهار داشت: یکی از مواردی که خداوند توجه بسیاری به آن دارد این است که افرادی در مقابل شیطان و دشمنان دین، استوار و محکم قرار بگیرند.

امام جمعه شهرستان بیجار گفت: برگزاری این رزمایش در سراسر کشور که با حضور بسیجیان مخلص برگزار می شود لبیک به قرآن کریم و نیز اعلام آمادگی ملت و مردم ایران اسلامی برای دفاع از حریم دین و ارزشهای آن و همچنین لبیک به رهبر معظم انقلاب اسلامی؛ امام خامنه ای است.

وی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: امروز بسیج در کشور در تمامی عرصه ها حضوری فعال و توانمند دارد که این را باید از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست.

حجت الاسلام مرادی با اشاره به ضرورت حفظ آمادگی مردم و بسیجیان، اظهار داشت: یکی دیگر از پیام های مهمی که در این رزمایش باید به آن تاکید شود این است که ملت ایران به ویژه بسیجیان به کشورهای متخاصم و دشمنان اسلام هشدار می دهند که در راه دفاع از کیان و نظام مقدس جمهوری اسلامی هرگز احساس خستگی نکرده و نخواهند کرد.

امام جمعه شهرستان بیجار گفت: با وجود اینکه تمام دنیای استکبار هشت سال به صورت مستقیم علیه ایران دست به اقدام نظامی زدند، در آن زمان امام خمینی (ره) آینده و پیروزی حزب الله را نوید دادند و امروز می بینیم که وعده ایشان به عینه محقق شده است.

حجت الاسلام مرادی در پایان سخنان خود بیان داشت: روحيه ايثار و شهادتی که اوایل انقلاب در بین ملت و جوانان ایران بود، اکنون نیز وجود دارد و این می تواند هشداری برای زیاده خواهان و فتنه گران باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha