جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سردار گزنی

حوزه/ جانشین فرمانده سپاه فجر استان فارس از اجرای برنامه های مختلف در هفته دفاع مقدس در سطح استان خبر داد و گفت: اجرای یک ‌هزار و ۴۸۶ برنامه در هفته دفاع مقدس در سطح استان پیش‌بینی شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، سردار ابوالفضل گزنی، پیش از ظهر امروز در نشست خبری با موضوع تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس که در ستاد کنگره سرداران و پانزده هزار شهید استان فارس برگزار شد، اظهار داشت: در ایام هفته دفاع مقدس ۹۸ نمایشگاه در سطح استان و نمایشگاه « بهشت خاکی» نیز در باغ جنت شیراز برگزار خواهد شد.

وی از بازسازی عملیات والفجر ۸ خبر داد و افزود: همانند سال های گذشته بازسازی این عملیات در ایام هفته دفاع مقدس انجام خواهد شد، اما به دلیل اینکه شهید جاویدی اهل شهرستان فسا بوده اند، بازسازی این عملیات به همراه یادواره شهدا برگزار خواهد شد.

رئیس ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس استان فارس به پخش برخی از برنامه های هفته دفاع مقدس از صدا و سیما و رادیو اشاره و خاطرنشان کرد: در هفته دفاع ۹ برنامه از صدا و سیمای استان فارس و پنج برنامه نیز از رادیو پخش خواهد شد.

وی عنوان کرد: غبار روبی گلزار شهدا، حضور راویان دفاع مقدس در مدارس و دانشگاه ها، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، برگزاری ۳۰۵ یادواره شهدا، برگزاری نشست های بصیرتی و برگزاری شب شعر دفاع مقدس از جمله برنامه های مهم در هفته دفاع مقدس به شمار می رود.

سردار گزنی به تجلیل از خانواده شهدای زن در هفته دفاع مقدس اشاره و خاطرنشان کرد: بانوان در طول دفاع مقدس شهدای بسیاری را تقدیم اسلام کرده اند که استان فارس نیز ۱۵۹ شهید را تقدیم مهین اسلامی کرده است، از این رو از خانواده این شهدا به صورت ویژه تقدیر به عمل خواهد آمد.

وی از برگزاری برنامه های مختلف در هفته دفاع مقدس در سطح استان فارس خبر داد ابراز کرد: ‌هزار و ۴۸۶ برنامه در هفته دفاع مقدس در سطح استان پیش‌بینی شده است.
 
جانشین فرمانده سپاه فجر استان فارس با بیان اینکه شعار هفته دفاع مقدس امسال « ما توانستیم» است، تصریح کرد: اکنون نتیجه و ثمره دفاع مقدس در خود باوری بوده که چهل سالگی انقلاب نیز مزید بر اهمیت این هفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha