پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 462292
۲۷ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۲
تصاویر/ قرائت دعای پرفیض عرفه در مسجد مقدس جمکران

حوزه/ مدیر مسجد مقام و مراسم مسجد مقدس جمکران گفت: متنی از ناحیه حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه) به اسم ناحیه مقدسه وارد شده که امسال همنوا با امام زمان(علیه السلام) در خانه آن حضرت عزاداری روز عاشورا را با قرائت این زیارت عرفانی و ناب اقامه خواهیم کرد.

به گزارش  خبرگزاری«حوزه»،‌ حجت الاسلام یاسین حسین آبادی با اشاره به اینکه مسجد مقدس جمکران خانه امام زمان(عجل الله تعالی فرجه) است، اظهار کرد: عاشقان و منتظران حضرت حجت(علیه السلام) در عصر غیبت خود را به این مکان مقدس می رسانند تا به فرمایش آن حضرت که به این مکان رغبت کنید و آن را عزیز شمارید جامه عمل بپوشانند.

 وی ادامه داد: در طول سال برنامه ها و مراسم مختلفی در این مکان معنوی برگزار می شود که مردم در آن حضور پیدا می کنند و یکی از مواقعی که خوب است مردم به این مکان مقدس مشرف شوند ایام عزاداری سید الشهدا(علیه السلام) به ویژه روز عاشورا است.

مدیر مسجد مقام و مراسم مسجد مقدس جمکران افزود: متنی از ناحیه حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه) به اسم ناحیه مقدسه وارد شده که امسال همنوا با امام زمان(علیه السلام) در خانه آن حضرت عزاداری روز عاشورا را با قرائت این زیارت عرفانی و ناب اقامه خواهیم کرد.

حجت الاسلام  حسین آبادی خاطرنشان کرد: مراسم قرائت زیارت ناحیه مقدسه روز پنج شنبه از ساعت ۱۷:۳۰ با نوای گرم مداح اهل بیت حاج سید علی حسین نژاد در شبستان امام علی(علیه السلام) برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha