پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
علمای بحرین

حوزه/ علمای بحرین، رژیم آل خلیفه را نسبت به عاقبت استمرار مبارزه با شعائر دینی و تداوم تجاوز به شعائر عاشورایی و نماد های عزاداری امام حسین (ع) هشدار دادند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، علمای بحرین، رژیم آل خلیفه را نسبت به عاقبت استمرار مبارزه با شعائر دینی و تداوم تجاوز به شعائر عاشورایی و نمادهای عزاداری امام حسین (ع) هشدار دادند.

علمای بحرین امروز با صدور بیانیه ای گفتند: رژیم آل خلیفه هر سال در موسم محرم با تجاوز به شعائر اسلام و عزای سبط رسول اکرم (ص) احساسات مؤمنین را به بازی می گیرد و آئین و سنت که از صدها سال پیش به ارث رسیده و براداران اهل سنت به خاطر عشق و مودت به اهل بیت (ع) با شیعیان در این مراسم شرکت می کنند را مورد حمله و هجوم قرار می دهد.

در این بیانیه آمده است: رژیم آل خلیفه با ویران کردن مساجد، تجاوز به حسینیه ها و نمادهای عزاداری، هدف قرار دادن خطبا، علما و مداحان دیگر امنیتی برای دین و اعتقادات ما باقی نگذاشته است و  امسال رژیم با بازداشت دو تن از علما و سخنرانان منبری را بازاشت کرده که این خطر بزرگی برای مجالس عزاداری، مؤمنین و سخنرانان به شمار می رود.

علمای بحرین نسبت به عواقب این تعرض هشدار داده و خواستار توقف فوری این سیاست خصمانه علیه شیعه شدند و گفتند: رژیم آل خلیفه باید از سرنوشت خفت بار صدام حسین دیکتاتور عراق که علیه شعائر دینی جنگید، عبرت بگیرد و ببیند که شعائر الهی علی رغم مقابله ظالمین باقی ماند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha