جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 462494
۳۰ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۶
حجت الاسلام رضوانی

حوزه/ امام جمعه جدید شهرستان بویین زهرا با حضور نماینده ولی فقیه در استان قزوین معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام اسدالله رضوانی، امروز در مراسمی با حضور حجت الاسلام والمسلمین عابدینی، نماینده ولی فقیه در  قزوین و مسئولین

این شهرستان به عنوان امام جمعه جمعه جدید شهرستان بویین زهرا معرفی و از تلاش های حجت الاسلام زرینه، امام جمعه سابق تقدیر شد.

امام جمعه جدید بویین زهرا  با بیان این که نماز دشمن شکن جمعه نقش تعیین کننده ای در ایجاد وحدت،همدلی و انسجام مسلمانان دارد، گفت: نماز جمعه تربیون نظام است و باید برای بیان مشکلات مردم از این تربیون استفاده شود.

حجت الاسلام رضوانی ادامه داد: حجت الاسلام رضوانی بیان کرد:  حضور جوانان در نماز جمعه سبب می‌شود تا دشمنان از طراحی نقشه‌های شوم علیه جوانان در قالب جنگ نرم ناامید شوند و از این طریق آسیب‌های اجتماعی در جامعه کاهش یابد.

وی بر ضرورت آشنا سازی فرزندان با نماز تاکید کرد و افزود: نماز در مکتب انسان ساز اسلام از جایگاه والایی برخوردار است به طوری که هیچ عملی از اعمال دینی با آن قابل قیاس نیست.

امام جمعه جدید بویین زهرا تصریح کرد: اگر فرهنگ نماز خوانی در جامعه گسترش یابد ریشه ریشه فساد و فحشا از بین می رود و در این باره وظیفه دولتمردان بسیار سخت وسنگین است.

وی همچنین خواستار همراهی و یاری مردم و مسئولین برای حل مشکلات این شهرستان شد و از تلاش های ارزشمند و ماندگار حجت الاسلام زرینه امام جمعه سابق بویین زهرا قدردانی کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha