پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
مراسم

حوزه/ در دوران دفاع مقدس درس‌های کربلا رمز پیروزی رزمندگان دلاور بود و شهدا با گذشتن از جان خود، ذلت و خواری را برای دشمنان اسلام رقم زدند و عزت، سرافرازی و اقتدار را برای کشور به ارمغان آوردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام مسعود انصاری در یادواره شهدای بخش افشاریه روستای کشمرز که در مسجد صاحب الزمان (عج) برگزار شد، ضمن تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان، به حضور بی نظیر ملت ایران در عزاداری دهه اول محرم، گفت: انصافا مردم و همه جوانان به خوبی در مراسم سوگواری دهه اول ماه محرم در مساجد و حسینیه ها حضوری باشکوه نسبت به سالهای قبل داشتند که جای قدردانی دارد.

وی به نقش رسانه ملی در انعکاس برنامه های سوگواری، بیان کرد: خوشبختانه امسال هم رسانه ملی و شبکه های استانی نمره قبولی گرفتند، چرا که به خوبی برنامه های مختلف عزاداری شهرهای مختلف را به خوبی بر ای بینندگان و مخاطبین پخش کردند.

 استاد حوزه علمیه قزوین در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، افزود: ملت ایران پای انقلاب اسلامی و ولایت ایستادند و در مقابله با دشمنی‌ها و توطئه‌ها ۲۳۰ هزار شهید و ۷۰۰ هزار جانباز تقدیم اسلام و انقلاب کرده است و ما باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم و وصیت نامه های آنان چراغ راهمان باشد.

حجت الاسلام انصاری با تاکید بر این که دفاع مقدس از ادبیات عاشورا بهره گرفت و پیروز شد و امروز هم در منطقه، دفاع رزمندگان اسلام ریشه در دفاع مقدس دارد، تصریح کرد: عاشورا بر همگان عیان کرد که حق و باطل در کنار هم جمع نمی شوند، جبهه حق رو به نور و جبهه باطل رو به تاریکی است، وقتی تاریکی در جایی حاکم شود، نوری نیست.

استاد حوزه علمیه قزوین گفت: در دوران دفاع مقدس درس‌های کربلا رمز پیروزی رزمندگان دلاور ما بود و شهدا با گذشتن از جان خود، ذلت و خواری را برای دشمنان اسلام رقم زدند و عزت، سرافرازی و اقتدار را برای کشور به ارمغان آوردند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha