جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام و المسلمین حیدری ، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اهواز

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین حیدری که در حادثه حمله تروریستی به مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز در جایگاه حضور داشته، گفت: اقدام تروریستی امروز در راستای اهداف داعش بوده و از آنجایی که دشمنان در منطقه ضربه خورده‌اند، نفوذ کرده و تلاش کردند تا به واسطه نیروهای مزدور خود در درون کشور، به سربازان نظام آسیب زنند.

حجت الاسلام والمسلمین محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری که خود در حادثه حمله تروریستی به مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز در جایگاه حضور داشته، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به حادثه تروریستی صبح امروز، اظهارداشت: آن‌هایی که امروز به رژه نیروهای مسلح حمله کردند، از نیروهای تکفیری وابسته به جریان داعشی بودند که هدفی جز ضربه به نیروهای نظام نداشتند.

وی ادامه داد: این اقدام در راستای اهداف داعش بوده و از آنجایی که دشمنان از انقلاب اسلامی در منطقه ضربه خورده‌اند، نفوذ کرده تلاش کردند تا به واسطه نیروهای مزدور خود در درون کشور، به سربازان نظام آسیب زنند.

حجت الاسلام والمسلمین حیدری، تصریح کرد: آن‌ها قطعاً وابسته به جریان استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل و سلفیت منطقه هستند که لازم است نیروهای امنیتی همچون گذشته با جدیت کامل، با عاملان اصلی این حرکت تروریستی برخورد کنند.

 

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha