پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حمله تروریستی نیروهای تکفیری به مراسم رژه نیروهای مسلح اهواز

حوزه/ مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان گفت: عوامل تروریستی مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز به زودی منتظر جواب دندان شکن فرزندان و نیروی های امنیتی و نظامی جمهوری اسلامی باشند.

علی اصغر دریایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، ضمن محکوم کردن عملیات جنایتکارانه تروریست های فریب خورده، اظهار داشت: انقلاب اسلامی از بدو پیروزی تا کنون مورد بغض و کینه دشمنان منطقه ای و جهانی قرار گرفته است.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان تاکید کرد: ترور، آدم ربایی، بمب گذاری و... تنها گوشه ای از جنایت گروهک ها و تروریست ها علیه نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران در این 4 دهه بوده است.

وی با اشاره به اینکه تلاش دشمنان برای ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی هرگز پایانی نخواهد داشت، گفت: دشمنان قسم خورده جهان مسلمین و جمهوری اسلامی برای رسیدن به اهداف شوم و پلید خود دست به هر توطئه و جنایتی می زنند و آخرین نمونه آن هم امروز صبح در مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز به مناسبت هفته دفاع مقدس بود که دهها تن از مردم و فرزندان برومند این آب و خاک به شهادت رسیدند.

دریایی با تاکید بر اینکه برخی از کشورهای مرتجع و کودک کش، تروریست ها و آدم کشان را از نظر مالی و نظامی حمایت می کنند، اظهار داشت: بی شک هیچ گروه تروریستی بدون حمایت های خارجی نمی تواند عملیاتی انجام دهد، بنابراین در عملیات تروریستی امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز به عینه شاهد این واقعیت تلخ بودیم و ردپایی از حمایت برخی کشورهای منطقه در جنایت امروز هویداست.

وی ادامه داد: بی شک تاریخ به کرار نشان داده است کسانی که از تروریستها و جنایتکاران جنگی حمایت می کنند روزی خود چوب این جنایات را خواهند خورد که نمونه عینی آن کشورهای عربی بودند که هشت سال صدام حسین معلون را علیه جمهوری اسلامی حمایت مالی و نظامی کردند و سرانجام صدام به سراغ خود آنان رفت!!

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان در پایان بیان کرد: همه می دانند که تروریستها بعد از هر جنایتی که علیه مردم بی دفاع ایران اسلامی مرتکب شده اند به سختی جواب دندان شکنی از سوی نیروهای نظامی و امنیتی این نظام مقدس دریافت نمودند، لذا عوامل تروریستی امروز در اهواز نیز باید منتظر چنین سرنوشت خفت باری برای خود باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha