جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
امام جمعه خنج

حوزه/ حجت الاسلام صفایی گفت: اجرای اقتصاد مقاومتی راهکار مناسب در این برهه از زمان است و عدم توجه به آن خیانت بزرگی در حق کشور و مردم است.

حجت الاسلام رضا صفایی در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، با اشاره به وضعیت اقتصادی جامعه، اظهار داشت: یکی از وظایف حکومت و دولت رسیدگی به امور اقتصادی و گسترش رفاه اجتماعی بین مردم است.

وی افزود: در زمینه اقتصاد مقاومتی سالیان سال است که مقام معظم رهبری در نامگذاری سال به نوعی از اقتصاد نام می برند و مسئولین را ترغیب می کنند به این سمت و سو که مهمترین نیاز جامعه اقتصاد است.

امام جمعه خنج با بیان اینکه متاسفانه دغدغه رهبر معظم انقلاب به طور صحیح و مناسب از ناحیه مسئولین اجابت نشده، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری طرح اقتصاد مقاومتی را به عنوان یک الگو و شیوه مناسب در اقتصاد که بر پایه اقتصاد برون گرایی و درون زایی بنا شده عنوان می کنند.

وی ادامه داد: اگر این الگوی اقتصادی به درستی اجرا شود دیگر شاهد فشارهای اقتصادی از ناحیه غرب نخواهیم بود و از بحرانی که امروزه درگیر آن هستیم و دشمن قصد دارد از این راه به نظام ضربه وارد کند و نظام را ناکار آمد جلوه دهد و ماهی خودش را بگیرد، می توانیم بسلامت عبور کنیم.

حجت الاسلام صفایی تصریح کرد: با اجرای اقتصاد مقاومتی و ظرفیت های داخلی چ می توانیم بنیه اقتصادی خود را تقویت کنیم تا جائی که نیاز به دیگران نداشته باشیم و به جای بازار ساختن برای سایر کشورها، محصولات خودمان را به دنیا عرضه کنیم.

وی تاکید کرد: اجرای اقتصاد مقاومتی راهکار مناسب در این برهه از زمان است و عدم توجه به آن خیانت بزرگی در حق کشور و مردم است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha