جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله موسوی جزایری ، نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: جنایت تروریستی اهواز با این ابعاد وسیع، داخلی نیست و قطعاً ریشه خارجی دارد و با حمایت عربستان، صهیونیسم و آمریکا صورت گرفته است.

آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایی، نماینده ولی فقیه در خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به این که حمله تروریستی در مراسم رژه نیروهای مسلح اتفاق افتاد، اظهارداشت: حدود ۲۰ دقیقه صحنه در اختیار جنایتکاران بود و این نشان می‌دهد که این جریان از قبل بررسی شده و اطلاعات دقیقی داشتند و کاملاً آماده بودند به دلیل اینکه این حجم از حمله از یک گروه تروریستی کوچک و بی‌ریشه، قابل انجام نبود.

امام جمعه اهواز که به عنوان سخنران ویژه مراسم رژه نیروهای مسلح در جایگاه حضور داشته و شاهد این حمله تروریستی بوده،  تأکید کرد: باید بررسی‌های زیادی در مورد حمله تروریستی اهواز صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه هدف جنایتکاران در تیراندازی جایگاه رژه و نیروهای مسلح بود، ادامه داد: جنایتکاران قصد انتقام‌گیری از نظام جمهوری اسلامی را داشتند، به دلیل اینکه جمهوری اسلامی در نبرد با صهیونیسم موفق بوده است.

 نماینده ولی فقیه در خوزستان با محکوم کردن حمله تروریستی در اهواز بیان کرد: این جنایت با این ابعاد وسیع، داخلی نبوده و قطعاً ریشه خارجی دارد و با حمایت عربستان، صهیونیسم و آمریکا صورت گرفته است، از این رو عواقب این حمله تروریستی در اهواز به ضرر دخیلان در وقوع این حادثه خواهد بود.

آیت الله موسوی جزایری در پایان با تأکید بر شناسایی فوری عاملان اصلی حمله تروریستی، گفت: به کوری چشم دشمنان ما مقاوم می‌مانیم و از انقلاب حراست خواهیم کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha