پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
شیخ همام حمودی

حوزه/ شیخ حمودی گفت: جامعه بین الملل باید در مبارزه با تروریسم و ریشه کن ساختن آن دست به دست هم بدهند و تاکید کرد: بغداد با تهران در مبارزه با تروریسم و توطئه های خارجی در یک جبهه قرار دارند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» در پی حمله تروریستی به رژه نیروهای نظامی و شهروندان بی گناه در اهواز و به شهادت رسیدن و مجروح شدن جمعی از هموطنان ایرانی، شیخ همام حمودی رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق با صدور بیانیه ای این اقدام تروریستی و هدف قرار دادن رژه نیروهای مسلح در شهر اهواز را محکوم و تاکید کرد: آمریکا هرگز نخواهد توانست بر جمهوری اسلامی و وحدت مردم ایران در برابر تروریسم خللی وارد سازد.

این روحانی عراقی در مورد توطئه های آمریکا هشدار داد و گفت: آمریکا از راه های مختلف تلاش می کند امنیت و ثبات ملت های عربی و اسلامی به ویژه ایران را که با تهدیدهای مختلفی روبرو است از بین ببرد.

شیخ حمودی ادامه داد: عراق به طور کامل با ایران و خانواده های شهدا و مجروحان این حادثه همبستگی دارد و بر این باور است که جامعه بین الملل باید در مبارزه با تروریسم و ریشه کن ساختن آن دست به دست هم بدهند و تاکید کرد: بغداد با تهران در مبارزه با تروریسم و توطئه های خارجی در یک جبهه قرار دارند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha