جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جامعه مدرسین حوزه

حوزه/ این حادثه تلخ و خونین که در مثلث آمریکایی، سعودی، صهیونیستی استکبار طراحی و توسط مزدوران آنها در مراسم مزیّن به نام هفته دفاع مقدس به انجام رسید، نشانه‌ی عمق ناتوانی، کینه و دشمنی استکبار علیه مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، متن پیام تسلیت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پی حادثه تروریستی 31 شهریور اهواز به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

« بِأَيِّ ذَنْبٍ قُتِلَتْ » (التكوير-9)
 

خبر شهادت و مجروح شدن جمعی از زنان، کودکان و افراد بی دفاع کشور عزیزمان ایران که با حمله تروریستی عناصر تکفیری وابسته به استکبار جهانی در مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز صورت گرفت، موجب تاسف و تأثر فراوان گردید.


این حادثه تلخ و خونین که در مثلث آمریکایی، سعودی، صهیونیستی استکبار طراحی و توسط مزدوران آنها در مراسم مزیّن به نام هفته دفاع مقدس به انجام رسید، نشانه‌ عمق ناتوانی، کینه و دشمنی استکبار علیه مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران است.

سردمداران نابخرد استکبار و ایادی منطقه ای آنها باید بدانند؛ انقلاب اسلامی ایران و رشادت های ملت شهیدپرور این مرز و بوم در طول تاریخ انقلاب این واقعیت را به ثبت رسانده که عزم راسخ ملت انقلابی ایران هیچ گاه تسلیم این گونه جنایت ها و خباثت ها نشده و نخواهد شد و عناصر حقیر و بد طینت نتوانسته و نخواهند توانست خلل و خدشه ای بر استواری، ایمان، اقتدار و اراده مردم وارد کنند. 

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن عرض تسلیت به رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) و خانواده های داغدار و مردم شهید پرور اهواز، برای شهیدان این حادثه علو درجات و برای مجروحان شفای عاجل از خداوند متعال مسئلت می نماید و از مسئولان امنیتی و نظامی و اطلاعاتی می خواهد ضمن شناسایی عوامل پیدا و پنهان این حادثه‌ی خونین با آنان بر خورد جدی نمایند
 

و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته
محمد یزدی
رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

 

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha