جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله نوری همدانی

حوزه/ حضرت آیت الله نوری همدانی در پیام تسلیتی تاکید کردند: بی شک خون پاک و مطهر این شهیدان شجره طیبه انقلاب اسلامی مارا که در این چهل سال با خون همین شهیدان آبیاری شد محکم تر و مقاوم تر خواهد نمود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، متن پیام تسلیت حضرت آیت الله نوری همدانی در پی حوادث تروریستی اهواز به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم 
حادثه تروریستی در جریان رژه نیروهای مسلح در اهواز بار دیگر چهره سیاه استکبار و نوکران آن را نمایان ساخت.
بی شک خون پاک و مطهر این شهیدان شجره طیبه انقلاب اسلامی مارا که در این چهل سال با خون همین شهیدان آبیاری شد محکم تر و مقاوم تر خواهد نمود.
این حادثه بشارت ضعف و زبونی این افراد تروریست و اربابان آنها در راس آمریکا و صهیونیست و بعضی از حکام دست نشانده منطقه‌ای آنها بود .
اقتدار نیروهای مسلح و قدرت موشکی و دفاعی ما که به همت سپاه و ارتش صورت گرفت خواب آنها را آشفته کرد تا به جای که دست به این عمل کور زدند و مردم بی دفاع را به خاک و خون کشیدند.
اما دشمن بداند این نظام و انقلاب به پشتوانه ملت شهید پرور و رهبری حکیمانه آیت الله خامنه ای و تحت توجهات حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه محکم تر از قبل از آرمان های امام راحل و شهدا دفاع خواهد نمود و دست هر متجاوزی را با عنایت خداوند متعال قطع خواهد کرد.
اینجانب ضمن محکوم کردن این جنایت هولناک شهادت این عزیزان را به همه ملت ایران و اهالی شهید پرور خوزستان که همیشه خصوصاً در دوران دفاع مقدس امتحان خود را با سرفرازی پس دادن و به خانواده های شهدا این حادثه تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال محشور شدن این عزیزان با سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران گرامش مسئلت می کنم.
حسین نوری همدانی 
یکم مهر ماه ۱۳۹۷

 

 

۳۱۳/۳۲

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha