جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام عباسی

مدیر حوزه علمیه استان قزوین، حمله تروریستی وحشیانه و ناجوانمردانه در اهواز را به شدت محکوم کرد و گفت: عاملان اصلی و حامیان تروریست ها در انتظار انتقام سخت باشند.

 حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، ضمن تسلیت شهادت عده ای از هموطنان در حملیه تروریستی به مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز، گفت: این حادثه غمبار نشان داد که استکبار جهانی و تروریست ها با این نوع اعمال وحشیانه چهره پلید و خباثت آلود خود را به دنیا بیش از پیش نشان خواهند داد.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین خاطرنشان کرد: پیام مهم این حادثه غمبار این است که مبارزه در راه خدا و ایستادن در مقابل استکبار و جنایتکاران هزینه هایی را به همراه خواهد داشت، همان طور که حضرت امام حسین(ع) و شهدای کربلا آن هزینه های سنگین را پرداختند.

وی بیان کرد: این اقدامات حقیرانه راه به جایی نخواهد برد و خداوند به وسیله مومنین انتقام سختی از این جنایتکاران خواهد گرفت و انشاءالله انقلاب ما با صلابت بیشتر به راه خود ادامه خواهد داد.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی این حادثه دردناک و جانگداز را به حضرت ولی عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، مردم داغدار شهر اهواز و بازماندگان شهدا و ملت عزیز ایران اسلامی تسلیت گفت و خواستار برخورد قاطع با عوامل و مسببین اصلی آن دردناک شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha