جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حمله تروریستی نیروهای تکفیری به مراسم رژه نیروهای مسلح اهواز

حوزه/ عاملین و مسببین اصلی حادثه اخیر تروریستی اهواز به فضل الهی و به حرمت خون شهدا به ذلت وخواری کشیده می شوند و دشمنان و ایادی استکبار جهانی بدانند که با این کار احمقانه، پاسخ قاطع و سختی از سوی ملت همیشه بصیر ایران دریافت خواهند کرد و منتظر باشند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام مسعود انصاری در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه سفیران هدایت قزوین، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: ملت ایران هیچ گاه جنگ طلب نبوده و نخواهد بود، ولی اگر چنانچه دشمنان و در راس آن آمریکای جنایتکار و ایادی او در منطقه بخواهند  کوچکترین جسارت احمقانه ای از خود علیه این ملت سربلند و پرافتخار انجام دهند، با پاسخ سخت و دندان شکنی مواجه خواهند شد.

وی ادامه داد: هشت سال دفاع مقدس ذخیره الهی برای این ملت همیشه بصیر بود، چرا که در جنگ تحملی خون بسیاری از شهدای والا مقام در راه انقلاب و کشور به زمین ریخته شد  و باید پاسدار حفظ ارزشهای والای شهدا باشیم.

حجت الاسلام انصاری اظهار کرد: ایمان و اعتقاد راسخ رزمندگان اسلام به حقانیت انقلاب و موج عظیم مردمی برای دفاع از کیان جمهوری اسلامی ایران در سایه رهبری  حضرت امام خمینی(ره) بزرگ‌ترین سرمایه انقلاب و نظام بود که توانست دشمن تا دندان مسلح و هم­پیمانانش را شکست دهد.

استاد حوزه علمیه قزوین بیان کرد: شهادت هدیه‌ای الهی و فخر اولیای خداست؛ ارزش و اهمیت شهادت به آن اندازه‌ای است که نبی اکرم حضرت محمد(ص) از خداوند متعال برای امیر المومنین علی(ع) درخواست شهادت کرد.

حجت الاسلام انصاری در با اشاره به حادثه تروریستی اهواز و به شهادت رسیدن جمعی از هموطنان بیگناه، بیان کرد: عاملین و مسببین اصلی حادثه اخیر تروریستی در اهواز به فضل الهی و به حرمت خون شهدا به ذلت وخواری کشیده می شوند. در این حادثه دردناک بازهم دست های پلید رژیم صهیونیستی، آمریکا، انگلیس و عربستان سعودی به خوبی مشاهده می شود.

وی  اظهارکرد: دشمنان و ایادی استکبار جهانی بدانند که با این کار احمقانه، پاسخ قاطع و سختی از سوی ملت همیشه بصیر ایران دریافت خواهند کرد و منتظر باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha