جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
ابطحی

حوزه/ نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: طبق فرموده مقام معظم رهبری باید خواص مراقب باشند که با تفکر غرب گرایانه باعث نشوند که یک بار دیگر حسین زمان به مسلخ برود.

سید محمد جواد ابطحی در گفت وگو با خبرگزاری «حوزه» از خمینی شهر، پیرامون نحوه الگوگیری از مکتب امام حسین(ع) در عرصه جامعه و بخش های مختلف اجتماعی و سیاسی  با اشاره به  قیام حسین بن علی (علیه السلام) گفت: در حرکت امام حسین(ع) نجات امت را از انحراف و کجی ها به وضوح می بینیم.

وی با بیان این مطلب که ایثارگری و حماسه ای که سیدالشهداء(ع) و یاران باوفایش آفریدند قابل وصف نیست، ادامه داد: درسی که از قیام امام حسین(ع) می توان گرفت انجام فریضه کمرنگ شده امر به معروف ونهی از منکر است.

ابطحی افزود: امام حسین(ع) برای دفع باطل و ستم از همه هستی خود گذشت و خانواده ایشان در این راه سختی های بسیاری را متحمل شدند.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی بیان کرد: روشنگری های حضرت سجاد (علیه السلام) و عمه سادات حضرت زینب(س) باعث ماندگاری قیام خونین عاشورا شد.

وی تصریح کرد: جهاد امام حسین(ع) و یاران باوفایش راه و رسم ستم ستیزی و مبارزه با فساد وعزت بخشی به اسلام را به همگان می آموزد، امام حسین(ع) محصور و محبوس در ۱۴۰۰سال نیست او شهید شاهد همه زمان ها و مکان هاست؛ الگوی تمام آزادی خواهان جهان است .

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی توضیح داد: تزریق الگوی حکومت حسینی در کالبد جهان توانسته هراسی در دل دشمنان اسلام به وجود آورده که سعی در از بین بردن هدف های امام و نابودی اسلام دارند و در این راه از هیچ عمل، توطئه و فتنه فرو گذار نمی کنند .

ابطحی تشریح کرد:  دشمن برای اینکه چراغ مکتب حسین(ع) را خاموش کند و این نهضت مجاهدانه را از بین ببرد انحرافات بسیاری وارد آن کرد و سخنان لغو و بیهوده مثل این که قیام امام حسین (ع) دعوای قبیله ای است را بیان می کنند تا اذهان مردم را به انحراف بکشاند و آن را بدون ارزش جلوه دهد، اما لازم به ذکر است با تمام تلاش هایی که دشمنان ولایت برای از بین بردن نور حسینی کردند با شکست مواجه شد .

وی هشدار داد: باید توجه داشته باشیم نقش خواص جامعه از اهمیت فراوانی برخوردار است، چرا که در سال ۶۰ خواص باعث شدند که عاشورا شکل بگیرد و امروز هم نقش خواص جامعه در ادامه مسیر مکتب حسینی بسیار حائز اهمیت است.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: طبق فرموده مقام معظم رهبری باید خواص مراقب باشند که با تفکر غرب گرایانه باعث نشوند که یک بار دیگر حسین زمان به مسلخ برود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha