جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام و المسلمین شهیدی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین شهیدی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، برای شرکت در مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی ۳۱ شهریور، وارد اهواز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت الاسلام و المسلمین شهیدی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، امشب به نمایندگی از رییس جمهور و برای عیادت از مجروحان حادثه تروریستی تیراندازی در رژه نیروهای مسلح اهواز و شرکت در تشییع شهدای این حادثه، وارد اهواز شد.

بر اساس این گزارش، حجت الاسلام و المسلمین شهیدی، به محظ ورود به اهواز، مورد استقبال جمعی از علمای بلاد و مسئولان استانی قرار گرفته و پس از آن، رفته و پس از آن به عیادت مجروحین این حادثه تروریستی رفتند.

بر اساس این گزارش، حجت الاسلام و المسلمین شهیدی، در ابتدای ورودشان به اهواز، با بیان اینکه خون شهدای حادثه تروریستی ۳۱ شهریور، بدون پاسخ نمی‌ماند، تصریح کرد: دشمنان بدانند که خون شهدای این حادثه بدون پاسخ نمی‌ماند و قطعاً جواب کوبنده‌ای از قوای نظامی ایران خواهند گرفت.

لازم به ذکر است دیدار با مجروحین حادثه تروریستی اهواز و شرکت در مراسم تشییع شهدای این حادثه، بخشی از برنامه‌های سفر حجت الاسلام و المسلمین شهیدی به اهواز است.

 

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha