پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
 جامعه المصطفی العالمیه

حوزه/ دومین دوره کارگاه های آموزشی اندیشکده ها ی ملیتی- منطقه ای المصطفی(ص) از آبان ماه ۱۳۹۷ در پژوهشگاه بین المللی المصطفی(ص) با همت پژوهشکده مطالعات منطقه ای برگزار می گردد.

حجت الاسلام کیانپور کارشناس مسئول اندیشکده های ملیتی- منطقه ای جامعه المصطفی(ص) در گفتگو با خبرگزاری حوزه، گفت: دومین دوره کارگاه های آموزشی اندیشکده ها ی ملیتی- منطقه ای المصطفی(ص) از آبان ماه 1397 در پژوهشگاه بین المللی المصطفی(ص) با همت پژوهشکده مطالعات منطقه ای، به مدت پنج ماه در روز های پنج شنبه هر هفته برگزار می شود.

وی با اشاره به عناوین کارگاه های آموزشی اظهار داشت: این دوره ها شامل کارگاه های مدیریت استراتژیک به صورت مبانی و دوره تکمیلی، خبر نویسی (مبانی)، روش تحلیل سیاسی(مبانی و تکمیلی)، فرقه شناسی( مبانی)، صهیونیسم پژوهی(مبانی) اجرا می شود.

کارشناس مسئول اندیشکده های ملیتی- منطقه ای جامعه المصطفی(ص) با اشاره به مزایای این دوره ها ادامه داد: شرکت در تمامی دوره ها رایگان می باشد و طلاب محصل در جامعه المصطفی(ص) از هر مقطع تحصیلی  می توانند در این دوره ها شرکت کنند؛ همچنین به طلاب شرکت کننده در پایان دوره گواهی نامه معتبر اعطا می شود.

وی افزود: عضویت طلاب برتر و نخبه در اندیشکده های ملیتی- منطقه ای جامعه المصطفی(ص) و بهره گیری از طلاب فارغ التحصیل دوره ها در فعالیت های تحقیقاتی و رسانه ای پژوهشگاه به عنوان محقق و یا دستیار پژوهشی از دیگر مزایای شرکت در این دوره های آموزشی می باشد.

دکتر مرتضی اشرافی دبیر اندیشکده های ملیتی- منطقه ای جامعه المصطفی(ص) نیز به عنوان مسئول اجرایی برگزار کننده این دوره های آموزشی گفت: طلاب برای شرکت در این دوره ها، با توجه به این که شروع دوره از هفته اول آبان ماه 1397 می باشد،  مهلت ثبت نام تا پایان مهر ماه 1397 خواهد بود.

وی اظهار داشت: به دلیل محدودیت پذیرش، اولویت با طلاب جامعه المصطفی(ص) بوده و همچنین طلابی است که دوره مبانی مدیریت استراتژیک را گذرانده اند؛ حضور به موقع در ساعت های تعیین شده نیز ضروری می باشد، لذا طلاب بایستی  به مدت 5 ماه از ساعت 10 تا 12 روز های پنج شنبه بتوانند در کلاس ها شرکت نمایند.

دبیر اندیشکده های ملیتی- منطقه ای جامعه المصطفی (ص) افزود: محل تشکیل کلاس ها در بلوار امین، مجتمع امین، بلوک سوم، پژوهشگاه بین المللی المصطفی(ص) می باشد و علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر، می توانند  با  شماره  تلفن های  02532133461  و  02532133454  و  02532133348  تماس بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha