جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام عباسی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان قزوین از برنامه ریزی مناسب ستاد اربعین حسینی حوزه علمیه قزوین برای اعزام تبلیغی طلاب و روحانیون به مراسم اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی عباسی، صبح امروز در جلسه ستاد اربعین حسینی حوزه علمیه قزوین گفت: دشمنان و در رأس آنها آمریکای جنایتکار و با همراهی آل سعود در تلاش هستند که بین ملت ایران و عراق تفرقه انداخته و بتوانند مراسم باشکوه اربعین حسینی را تضعیف نمایند.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین اظهار کرد: به کوری چشم آل سعود و ایادی دست‌نشانده  آن در منطقه، ملت ایران امسال هم مراسم اربعین حسینی را باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار می‌ کند.

وی به فعالیت‌های تبلیغی روحانیون حوزه علمیه قزوین، بیان کرد: امسال در کنار برگزاری دو موکب حوزه علمیه قزوین در کربلای معلی، برنامه‌های ویژه فرهنگی و عزاداری به مناسبت همین اربعین حسینی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسی به دست‌اندرکاران اربعین حسینی توصیه کرد: شما خادمین به سالار شهیدان که همه‌ساله در این مسیر ارزشمند و الهی و ماندگار قدرم برمی‌دارید تلاش نمایید که فقط در راه رضا و خشنودی اهل‌بیت(ع) و خالصانه باشد.

وی به اعزام طلاب و روحانیون حوزه علمیه قزوین به این مانور بزرگ فرهنگی و ارزشی اشاره و عنوان کرد: باید در این اعزام برنامه‌ریزی و نظم در اولویت جدی فراتر گرفته تا بتوانیم بهره فراوانی از آن به دست بیاوریم.

در پایان این جلسه حجت‌الاسلام عباس افشار گزارشی از برنامه‌ها ستاد اربعین حسینی حوزه علمیه قزوین ارائه داد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha