شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت‌الاسلام محمد طه مهری امام جمعه اسلام آباد غرب

حوزه/ امام جمعه اسلام آباد غرب با اشاره به کینه ورزی های آمریکای جنایتکار در برابر انقلاب اسلامی گفت: جنگ اقتصادی در ادامه دشمنی با ملت ایران در دستور کار شیطان بزرگ است و اقتصاد مقاومتی یک شیوه تهاجمی در مصاف با توپخانه اقتصادی دشمن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، حجت‌الاسلام محمد طه مهری، امروز در یادواره شهدای روحانی و افتتاحیه حوزه علمیه فاطمه الزهرا (س) خواهران، اسلام آباد غرب، اظهار داشت: تحصیل علوم آل محمد(ص) توفیقی است که نصیب هر کسی نخواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه تاسیس حوزه های علمیه خواهران قدم مثبتی در راه تعلیم و تربیت دینی جامعه شیعی است، افزود: رسالت خواهران طلبه در کنار حوزه های علمیه برادران نشر و تبلیغ معارف قرآن و اهل بیت(ع) و بصیرت بخشی به آحاد جامعه است.

حجت‌الاسلام مهری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ضرورت تلاش مجدانه خواهران طلبه در تحصیل علوم حوزوی و کسب معنویت، ادامه داد: حضور طلاب خواهر در مراکز علمی و مدارس دخترانه و ارتباط دوستانه با دانش آموزان بهترین بستر انتقال معارف دینی و بصیرت بخشی به نسل جوان است.

وی در ادامه تخریب اخلاقیات و فرهنگ ایرانی اسلامی را برای نابودی خانواده در دستور کار دشمن دانست و اظهار کرد: لشگر پیاده نظام استکبار با جنگ رسانه ای اعم از ماهواره و فضای مجازی به دنبال از هم پاشیدن خانواده های ایرانی است.

امام جمعه اسلام آباد غرب با اشاره به کینه ورزی های آمریکای جنایتکار در برابر انقلاب اسلامی و تحریک و پشتیبانی صدام ملعون در تحمیل جنگ 8 ساله بر ملت ایران، گفت: جنگ اقتصادی در ادامه دشمنی با ملت ایران در دستور کار شیطان بزرگ است.

حجت الاسلام مهری با اشاره به اینکه پس از عقیم ماندن جنگ نظامی و بر هم خوردن آرایش چندلایه استکبار در جنگ نرم، دشمن نظام ما را درگیر بحران دیگری کرده است، افزود: جنگ اقتصادی کلیدی‌ترین راهکار این روز‌ها در سیاست‌های ضد ایرانی آمریکا است.

وی با اشاره به سخنان راهگشای مقام معظم رهبری در خصوص اجرای اقتصاد مقاومتی در کشور، گفت: اقتصاد مقاومتی یک شیوه تهاجمی در مصاف با توپخانه اقتصادی دشمن است.

امام جمعه اسلام آباد غرب تصریح کرد: همه گروه‌ها و جناح‌ها، «اقتصاد مقاومتی» را باطل‌السحر خصومت‌های برنامه‌ریزی‌شده دشمن می‌دانند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha