جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله سید محمد شاهچراغی - سمنان

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان بر لزوم همراهی دستگاه‌ها برای برگزاری باشکوه مراسم چهل‌سالگی انقلاب تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از سمنان، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی، ظهر امروز در نشست شورای سیاست‌گذاری و راهبری گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به میزبانی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان، بابیان اینکه برگزاری جلسات متعدد با حضور مسئولان ارشد کشوری و استانی مطلوب است، اما راهگشا نیست، اظهار داشت: اقدامات عملی برای برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید برای مردم تبیین و وظیفه هر دستگاه مشخص شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان تصریح کرد: امروز در شرایط جنگ اقتصادی به سر می‌بریم که دشمن برای ناکارآمد جلوه دادن نظام مسلح به این جنگ آمده است و باید اهمیت و ضرورت برگزاری این جشن برای نسل جدید به‌درستی عنوان شود.

وی بابیان اینکه دشمن که خود را از هر لحاظ شکست‌خورده می‌داند این بار برای چهل‌سالگی انقلاب نقشه کشیده است، افزود: باید اقدامات عملی اینکه تاکنون برای حفظ دستاوردهای نظام و انقلاب چه کردیم و قرار است چه‌کاری انجام دهیم راهبرد مشخصی ارائه شود.

آیت‌الله شاهچراغی خاطرنشان کرد: باید برای برگزاری باشکوه مراسم چهل‌سالگی انقلاب همه نظرات از دستگاه‌های اجرایی، نهادها و عموم مردم جمع‌بندی و بهترین تصمیم اتخاذ شود لذا قطعاً بیرون از این جلسه مردم به دنبال نتیجه این تصمیمات هستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با بیان اینکه باید برای داشته‌های خودمان تلاش کنیم تا به دنیا نشان دهیم در این چهار دهه بر آرمان‌های خود ایستادگی کردیم، گفت: این نهضت تا ظهور امام عصر (عج) ادامه خواهد داشت لذا باید برای مردم گفته شود عملاً چه‌کاری برای تبیین و تبلیغ انقلاب در دست اقدام داریم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha