چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
سیک زندگی

حوزه/ معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان از برگزاری کارگاه سبک زندگی و ارائه اصول تغذیه سالم برای خواهران طلبه و مبلغ لرستانی خبر داد.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد از برگزاری کارگاه سبک زندگی سالم ویژه خواهران طلبه لرستانی خبر داد و گفت: در این کارگاه با همکاری حوزه خواهران و سپاه استان، بیش از 200 نفر از خواهران طلبه و مبلغ مدارس علمیه  اصول و روش های تغذیه سالم و طب اسلامی را زیر نظر اساتید تغذیه فرا گرفتند .

سمیه عزیزی با اشاره به اینکه کارگاه سبک زندگی سالم با هدف تربیت مربی برای تبلیغ سبک زندگی سالم و طب اسلامی در جامعه برگزار شد، اظهار کرد: خواهران طلبه پس از شرکت در این کارگاه و برگزاری آزمون در روزهای آینده، به عنوان مبلغ در سطح شهر و مناطق محروم استان برای تببین و نهادینه کردن سبک زندگی اسلامی به تبلیغ خواهند پرداخت .

وی در ادامه از برگزاری همایش طلیعه حضور برای خواهران طلبه ورودی امسال حوزه خبر داد و گفت: این همایش نیز تا 20 مهر با هدف تببین مسائل مربوط به طلبگی، آداب و جایگاه تبلیغ برای 260 طلبه ورودی امسال مدارس علمیه خواهران برگزار خواهد شد. 

معاون فرهنگی مدارس علمیه خواهران استان لرستان در پایان از برگزاری کارگاه های ویژه اصول و موارد تبلیغی برای خواهران مبلغ لرستانی خبر داد و یادآور شد: این کارگاه ها در طول سال با هدف ارتقاء دانش و آگاهی مبلغان برای تبلیغ در مدارس،حلقات صالحین بسیج، دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی و نهادهای اجرایی زیر نظر اساتید حوزه برگزار خواهد شد .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha