پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
عقیدتی سیاسی

حوزه/ رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی فارس به افزایش قیمت سکه و نوسانات ارز اشاره کرد و گفت: مگر می شود بازار ارز و سکه در طول دو الی سه ماه آشفته شود و عده ای مقصر نباشند، باید کنکاش کرد و ریشه اصلی را پیدا کرد.

حجت الاسلام دیلمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در شیراز، مشکلات اقتصادی جامعه را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: وضعیت اقتصادی جامعه در حال حاضر مطلوب نیست.

وی با تاکید بر اینکه وضع معیشت مردم با مشکلات عدیده ای رو به رو است، افزود: دریافتی مردم با خرج و مخارج آنان همخوانی ندارد.

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی فارس به راه های برون رفت از وضعیت اقتصادی کنونی اشاره و تصریح کرد: هیچ فردی در کشور به اندازه مقام معظم رهبری دلسوز جامعه نیست، همچنین افرادی که ارتباط خود را با ولی خدا قطع کرده اند، با خداوند معامله نمی کنند، به همین دلیل فکر می کنند با برقراری ارتباط می توان نیاز ها را تامین کرد.

وی ادامه داد: اگر رابطه خود را با خداوند و ولی خدا حفظ کنیم و این باور را داشته باشیم قطعا خواهیم دانست این عالم برای خداوند است و هنگامی که عالم برای خداوند شد روزی و اقتصاد آن نیز به دست او خواهد بود، هنگامی که این دیدگاه تقویت شد دیگر مشکلاتی نخواهیم داشت.

حجت الاسلام دیلمی با اشاره به اینکه کشور ایران به لحاظ پشتیبانی مالی نسبت به کشور های دیگر پشتیبانی مطلوبی دارد، عنوان کرد: کشور ایران علی رغم داشتن پشتیبانی مالی مطلوب، اما متاسفانه نمی توانیم از ظرفیت های داخلی استفاده کنیم.

وی به افزایش قیمت سکه و نوسانات ارز اشاره کرد و ادامه داد: مگر می شود بازار ارز و سکه در طول دو الی سه ماه آشفته شود و عده ای مقصر نباشند، باید کنکاش کرد و ریشه اصلی را پیدا کرد، ریشه همه این مکافات گوش نکردن به فرامین مقام معظم رهبری است، اگر گوش به فرمان ولی فقیه باشیم و برنامه های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی را بر اساس تدابیری که ولی فقیه دیده است همراه کنیم قطعا موفق خواهیم شد.

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی فارس با تاکید بر اینکه همه مشکلات ما به دلیل عمل نکردن به فرامین مقام معظم رهبری است، خاطرنشان کرد: منشا همه مشکلات این است که متاسفانه نه مجلس به صورت باطنی و نه بدنه دولت گوش به فرمان ولی فقیه نیستند، اگر به این نتیجه برسیم که باید در مقابله با زیاده خواهی های دشمن بایستیم قطعا دشمن نمی تواند کاری کند.

وی تصریح کرد: این دشمن، دشمنی نیست که بخواهد دست از دسیسه خود بردارد، چرا که تشخیص داده مبنایی در حکومت اسلامی به نام «ولایت فقیه» وجود دارد و تا این مبنا وجود دارد نمی توانی کاری بکند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha