جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
علمای یمن

حوزه/ علمای یمن تاکید کردند: آمریکا و اسرائیل دو کشور عربستان و امارات را برای فتنه افکنی و جنگ افروزی در جهان اسلام به نوکری خویش گرفته اند و جنایت های شرم آوری که در منطقه صورت می گیرد با حمایت های مالی و پشتیبانی این دوکشور وابسته به استکبار است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» در پی وقوع حادثه تروریستی بزدلانه در اهواز و به شهادت رسیدن و مجروح شدن جمعی از هموطنان ایرانی، انجمن علمای یمن با صدور بیانیه ای این اقدام تروریستی را محکوم کرد و آمریکا و عربستان سعودی را عاملان اصلی آن دانست.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سپاس خدایی را که فرمود: «و کسی که مؤمنی را عمدا به قتل برساند مجازات او این است که در جهنم جاودان بماند و خداوند نیز بر او خشم می گیرد و او را لعنت می کند و عذابی بزرگ برای او آماده می سازد».

والصلاة والسلام على سيدنا محمد وعلى آله الطيبين الطاهرين ورضي الله عن الصحابة الأخيار المنتجبين..

بدین وسیله انجمن علمای یمن حمله تروریستی به جمهوری اسلامی ایران در جریان رژه نظامی در شهر اهواز را که به شهادت تعدادی از شهروندان منجر شد، محکوم کرده و اعلام می کند این جنایت بخشی از جنایت هایی است که آمریکا آن را از طریق مزدوران منطقه ای خود همچون عربستان و امارات انجام می دهد؛ دو کشوری که آمریکا و اسرائیل آنها را برای فتنه افکنی و جنگ افروزی در جهان اسلام به نوکری خویش گرفته اند و جنایت های شرم آوری که در منطقه صورت می گیرد با حمایت های مالی و پشتیبانی این دوکشور وابسته به استکبار است.

انجمن علمای یمن از آزادگان جهان اسلام می خواهد رو به سوی خدا کنند و در یک جبهه در برابر توطئه های استکباری که امنیت منطقه را هدف قرار داده بایستند و با کشورهای خائن به مسلمانان مبارزه کنند و در برابر جنایت های آنها سکوت نکنند؛ چراکه سکوت و عدم واکنش در برابر چنین جنایت هایی آمریکایی ها و صهیونیست ها را برای ارتکاب جنایت های بیشتر جسور می کند.

علمای یمن همچنین صمیمانه ترین تسلیت ها و مراتب همدردی خود را به خانواده های شهدا ابراز داشته و از خداوند متعال برای مجروحان طلب شفا و سلامتی دارد.

انجمن علمای یمن

14 محرم 1440 هجری مصادف با 24/9/2018 میلادی

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha