جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حوزه خواهران

حوزه/ خانم سکینه کتولی گفت: بسیاری از مشکلات جامعه امروز با سبک زندگی در ارتباط است، زیرا از سبک زندگی اسلامی فاصله گرفته و به سبک زندگی غربی روی آورده ایم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از گرگان، خانم لیلا شاه حسینی معاون فرهنگی مدرسه علمیه خاتم الاوصیاء(عج) فاضل آباد،از برگزاری اردوی طلیعه حضور ویژه طلاب جدید الورود این مدرسه در امامزاده شیخان با حضور خانم ها (منیژه سالاری و سکینه کتولی) مشاورین مدرسه خبر داد.

خانم سکینه کتولی اذعان کرد: بسیاری از مشکلات جامعه امروز با سبک زندگی در ارتباط است، زیرا از سبک زندگی اسلامی فاصله گرفته و به سبک زندگی غربی روی آورده ایم در حالیکه زندگی آرمانی با سبک زندگی اسلامی امکان پذیر است.

وی افزود: سبک زندگی اسلامی، قوانین بی شماری دارد و برای تمامی لحظات زندگی بشر قانون دارد (حتی برای خوردن و خوابیدن ...) و تمامی ابعاد زندگی دستورات سودمند و مفید و قابل اجرا دارد.

این مشاور حوزه تصریح کرد: سبک زندگی اسلامی تمامی جوانب کمال انسان را در برگرفته است، زیرا منشاء سبک زندگی اسلامی خداوند متعال است که به وسیله پیامبر(ص) و ائمه اطهار(علیهم السلام) و قرآن به ما آموزش داده شده است.

در ادامه برنامه، «خانم سالاری» هدف از ورود طلاب به حوزه را آموزش خوب زندگی کردن عنوان کرد و دریافت مدرک و ... را از فرعیات دانست.

وی افزود: کتاب های حوزه، مقدمه ای برای دستیابی به سبک زندگی اسلامی است و بقیه چیزها را باید با تحقیق و تلاش بدست آورد.

استاد حوزه در پایان تاکید کرد: این اصل نباید فراموش شود که با در نظر گرفتن رضای خدا در زندگی لغزش ها و اشتباهات کمتر خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha