پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
پیام تسلیت مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهراء س بندرترکمن  به بازماندگان حادثه تروریستی اهواز

حوزه/ عملیات کور تروریستی که در راستای اهداف شوم استکبار جهانی و تحت حمایت عربستان سعودی انجام گرفت,گویای ضعف و ناتوانی دشمنان در مقابله با ایران اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان در بیانیه ای، حادثه اخیر تروریستی اهواز و به شهادت رسیدن 25 نفر از هم وطنان و زخمی شدن ده ها نفر را محکوم و تصریح کرد: این عملیات کور تروریستی که در راستای اهداف شوم استکبار جهانی و تحت حمایت عربستان سعودی انجام گرفت، گویای ضعف و ناتوانی دشمنان در مقابله با ایران اسلامی است.

بسم الله الرحمن الرحیم

يُرِيدُونَ لِيُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ

حادثه خونین اهواز که منجر به شهادت جمعی از خواهران و برادران و کودکان بی دفاع هموطنانمان شد موجب تاثر و تالم فراوان گردید.

این عملیات کور تروریستی که در راستای اهداف شوم استکبار جهانی و تحت حمایت عربستان سعودی انجام گرفت، گویای ضعف و ناتوانی دشمنان در مقابله با ایران اسلامی است.

 دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی ایران پس از این حادثه، در یک رسوایی عیان رسانه ای نشان دادند که این سنگ پراکنی کوچک هم قامت پوشالی آنان را به لرزه در آورده است.

حوزه علمیه اصفهان ضمن عرض تسلیت به ساحت مقدس امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای و خانواده های مصیبت دیده برای شهیدان این حمله تروریستی علو درجات را از خداوند متعال مسئلت مینماید و خواستار برخورد سریع و جدی با عوامل این حادثه از جانب مسئولین امر می باشد.

وَسَيَعْلَمُ الَّذِينَ ظَلَمُوا أَيَّ مُنْقَلَبٍ يَنْقَلِبُونَ

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha