پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حمله تروریستی نیروهای تکفیری به مراسم رژه نیروهای مسلح اهواز

حوزه/ کسانی یا کشورهایی که به نوعی در حادثه تروریستی اهواز دخیل بودند، به زودی تاوان سختی را خواهند داد و چهره آنان برای افکار عمومی افشا و هویدا می شود.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام سیدتوفیق رضایی صبح امروز در همایش گرامیداشت هفته دفاع مقدس که در مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان قروه برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ثمره 2 دهه مبارزه امام خمینی(ره) و جوانان ظلم ستیز این مملکت است.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام صادق(ع) قروه با تاکید بر اینکه وقوع انقلاب اسلامی ایران، تحولات سیاسی و فرهنگی بسیاری در دنیا ایجاد کرد، گفت: انقلاب اسلامی ایران تنها محصور در مرزهای داخل کشور نبود، بلکه این انقلاب و پیروزی آن، سرلوحه دیگر انقلاب ها در جهان شد و همین امر باعث تحریک دشمنان اسلام و ایجاد حساسیت آنان در منطقه و جهان شد.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی منافع استکباری بسیاری از دشمنان و دول استکباری در جهان را به خطر انداخت، تاکید کرد: وقوع انقلاب اسلامی در حساس ترین منطقه جهان، یعنی خاورمیانه برای چپاول گران غیرقابل تحمل بود، زیرا به خوبی می دانستند که موقعیت آنها به زودی در خاورمیانه متزلزل می شوند، به همین خاطر جنگی نیابتی به سرکردگی صدام ملعون علیه ایران اسلامی به راه انداختند.

حجت الاسلام رضایی ادامه داد: از سوی دیگری گروه های سیاسی کشور که گرایشات ضد دینی و ضدانقلابی داشتند، دست به سلاح شدند و در داخل نیز در اوایل انقلاب دشمنان زیادی داشتیم و در واقع در ابتدای انقلاب، نظام هم با دشمنان داخلی و هم خارجی در نبرد بود.

وی با تاکید بر اینکه مدیریت کشور در سالهای نخست پیروزی انقلاب اسلامی بسیار مشکل بود، گفت: نزاع های ایجاد شده توسط احزاب داخل کشور، گروهک های معاند و منافق و نیز حمله همه جانبه رژیم بعث، احتمال این را که انقلاب نوپای ایران به سمت پرتگاه برود را محتمل ساخته بود.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام صادق (ع) قروه افزود: با وجود این همه مشکلات، امام خمینی(ره)، علمای دینی، روحانیون، طلاب و جوانان برومند و دلیر این کشور به خوبی مدیریت انقلاب را در دست گرفتند و پایه های نظام را مستحکم نمودند.

وی ادامه داد: صدام به گمان خود در همان روزهای اول پیروز میدان می شود، ولی رهبری حکیمانه و مقتدرانه امام راحل تمام این معادلات را برهم زد و نه تنها دشمن نتوانست در چند روز نخست نظام اسلامی را ساقط کند، بلکه روز به روز بر اقتدار و توانایی جوانان ایران افزوده شد و عرصه به صدامیان ملعون تنگ تر شد.

حجت الاسلام رضایی ادامه داد: بی شک اگر مدیریت و رهبری مدبرانه امام خمینی(ره) در دوران دفاع مقدس نبود، امروز مسیر انقلاب اسلامی از مسیر و صراط مستقیم و اصلی خود منحرف می شد.

وی اظهار داشت: با وجود صدها هزار شهید در راه دفاع از میهن اسلامی، دشمنان جنگ های دیگری علیه نظام آغاز کردند و هنوز هم این عداوت های کینه توزان نظام پابرجاست، ولی هرگز نتوانسته و نخواهند توانست که خللی در روند رو به رشد انقلاب اسلامی ایجاد کنند.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام صادق(ع) قروه در ادامه به حادثه تروریستی روز شنبه در اهواز اشاره کرد و گفت: روز شنبه همه به عینه دیدیم که بار دیگر دستان پلید تروریسم جهانی به خون ده ها هم وطن ایرانی آغشته شد، البته این عملیات کور و غیرانسانی با هدایت و مدیریت برخی از کشورهای فریب خورده و هم پیمان آمریکا و رژیم صهیوینستی صورت گرفت.

این استاد حوزوی با اشاره به اینکه سران این کشورها چندی پیش صراحتا اعلام کردند که جنگ را به داخل مرزهای ایران خواهند کشید، افزود: بعد از پایان فتنه داعش و شکست مذبوحانه جریان های تفکری و وهابی در منظقه و ایجاد سرخوردگی در حامیان منطقه ای و جهانی آنان، طرح ایجاد ناامنی در داخل کشور به پروژه جدید دشمنان تبدیل شد.

حجت الاسلام رضایی تاکید کرد: کسانی یا کشورهایی که به نوعی در حادثه تروریستی اهواز دخیل بودند، به زودی تاوان سختی را خواهند داد و چهره آنان برای افکار عمومی افشا و هویدا می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha