جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مراسم بزرگداشت انقلاب یمن در صنعا

حوزه/ حمود محمد عباد استاندار صنعا در مراسم بزرگداشت انقلاب یمن از ایستادگی و پایداری مردم یمن در طول سه سال تجاوز و محاصره عربستان تجلیل کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، روز گذشته مراسم بزرگداشت انقلاب یمن توسط دفتر فرهنگ یمن در شهر صنعا برگزار شد.

این مراسم که شامل برنامه سخنرانی و هنری بود به منظور بزرگداشت انقلاب 21 و 26 سپتامبر و با همکاری جبهه فرهنگی مبارزه با متجاوزان برگزار شد.

حمود محمد عباد استاندار صنعا در این مراسم از ایستادگی و پایداری مردم یمن در طول سه سال تجاوز و محاصره عربستان تجلیل کرد و ضمن درود فرستادن به انقلاب 21 و 26 سپتامبر گفت: این انقلاب بود که مردم ما را از یوغ بندگی بیگانگان آزاد کرد.

وی افزود: انقلاب 21 سپتامبر، یمن و مردم آن را از وابستگی خارجی نجات داد و حاکمیت و استقلال و امنیت و ثبات ما را حفظ کرد و در انقلاب 26 سپتامبر و 14 اکتبر نیز در همین راستا بود و ما این مناسبت ها را به مردم یمن تبریک می گوییم.

پس از آن خانم ابتسام المتوکل رئیس جبهه فرهنگی مبارزه با متجاوزان بر ضرورت ایستادگی در برابر دشمنان تا رسیدن به اهداف انقلاب 21 سپتامبر تاکید کرد.

در این مراسم جمعی از مسئولان کشوری و استانی و تعدادی از اعضای شورای محلی و علما حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha